Materieel > Modelauto's

20-134 Mb sprinter Ambulance 1:87 in styreen en messing

(1/4) > >>

r.bles:


Dit model ben ik drie jaar geleden mee begonnen om de deuren er uit te snijden...........Dat is gelukt!!!!

Daarna liep ik vast omdat elk verband uit het model was en styrene is te slap om het te herstellen.
Nu heb ik bedacht om met messing de boel te weer in elkaar te solderen en aam de messing stripjes de diverse onderdelen te lijmen.....







de gebruikelijke M3 moer om het model later te kunnen vervoeren als het eens nodig mocht zijn:


Uit eindelijk zijn de A en de B stijlen gebroken:

r.bles:
Om er weer een degelijk model van te maken heb ik het volgende bedacht: Soldeer er een geheel messing frame in..........

dat in een nieuw model gepast en gemaakt wordt:













De ligger waar de vloer op komt:

Het is maar goed dat er zoveel knijpertjes in het doosje zaten........ze smelten namelijk  :D

Romar:
Ben benieuwd wat je hier van weet te maken, voor gaande modellen zien er goed uit, dus ik heb zo het idee dat dit ook wel goed zal komen. :P

Romar

r.bles:
Ja Romar, dit is wel een heftige.....nu met deze methode zie ik het wel weer zitten.
Bedankt voor je compliment!!!

Bart Zegers:
Slim bedacht zo'n rolkooi  ;). Het lijkt mij bij de A-stijl wel wat aan de dikke kant te worden. Is het niet mogelijk om daar met messing draad te werken, dat oogt wat slanker denk ik.

Verder goed werk hoor  (y).

Groeten,
Bart

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie