Algemeen > Wim Mesu

NS Vakwerk-bovenleidingsmasten in Ho van Mesu Models

(1/19) > >>

WimM:
Hallo,
Hierbij de start van een nieuwe topic over de vakwerk-bovenleidingsmasten in Ho.
Dit om wat meer aandacht te schenken aan de bouwsets, die hiervan al weer geruime tijd op de markt zijn.
En om eindelijk eens een poging te wagen een geillustreerde bouwbeschrijving  t.z.t. te geven, hoe die bouwsets in elkaar kunnen worden gezet.

Waar heb ik het over. Eerst wat plaatjes.


De etsplaat met de delen voor 3 bovenleidingsmasten en voor een NS-draadspanner. 


En dan nog een detailfoto.


De NS-draadspanner zit er als extra bij, voor loze ruimtevulling.
Overigens draadspanners, is me verteld, hingen nooit aan vakwerkmasten. Daarvoor werden altijd H-balk-portalen tussen geplaatst.
Tot zover de intro over de vakwerk-portalen.
Wordt vervolgd. WM.

WimM:
En toen was het even stil.
Want ik kreeg een mailtje van iemand die een artikel aan het voor bereiden is voor een landelijk bekend modelspoorblad,
ook wel bekend met de letters R.H.. Ik wil niet het gras voor zijn voeten maaien.
Het is nog in de maak, dus nog even geduld a.u.b..
Kan ik later altijd mijn manier van werken nog weergeven, indien nodig of aanvullend.
Dus effe geduld....W.M.

tinus:
De RH leest toch geen hond? ;D

Tinus.

nscargo2008:
ik ook niet , dus van mij mag je best hier een verslag maken , denk niet dat RH iets daarover te zeggen heeft ,of wel ?? ;)

groet stefan ;)

Tomasso:
Ik lees Railhobby. En ik snap het wel als iemand een artikel aan het voorbereiden is. Dus ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie