Wat zijn we aan het bouwen? > Banen of diorama's

Projekt 083-338

(1/4325) > >>

ex44:
Tja, soms trek je een doos open en dan denk je:

Wat heb ik nou op m'n bord liggen ??? ???



Zal ik me de komende tijd eens mee bezig houden... denk ik :-X

ex44:
De chaos eerst maar eens geanalyseerd, gecategoriseerd en gecatalogiseerd. Zo ontstaat er een zeker overzicht en wordt het voor me liggende takenpakket al een beetje duidelijk.
Niet dus, ik ben niet zo van het inplannen, en al helemaal niet van het ordelijk werken. Een beetje logisch nadenken en door schade en schande wijs worden, daar komt het nog het meest op neer en voel ik me het meest op m'n gemak bij. Dat andere, dat doe ik wel op m'n werk.

We beginnen maar eens met de basis. De dame wil graag op haar voetjes staan en als elke rechtgeaarde dame, hoewel in het dagelijkse leven druk aan het werk, wenst ze dat die voetjes er op en top verzorgd uitzien. Dus potje nagellak aan laten rukken en eerst maar eens de boel in de goede kleur zetten:



Maar, hoe triest dat ook is, voeten bevinden zich doorgaans laag bij de grond en vangen, zeker als het om arbeidzame dames gaat, het nodige aan stof en vuil. Zo ook hier:



Er moeten zo'n twintig van deze voetjes behandeld worden, dus ik ben nog wel even bezig :D

ex44:
Verstand op oneindig en blik inwaarts gericht en gewoon doorgaan...



benieuwd wat dit gaat worden... :-\

Jan K.:
Hallo,

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat dit moet worden.
Wielen van een stoomlok, dus het kan haast niet anders.

Groet Jan K.

Nederduitsemeester:
Niet alleen stoomloks hebben drijfwerk, ook eloks kunnen drijfwerk hebben ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie