Algemeen > Wim Mesu

BNLS Werkspoor - De Oersik NS122 van MesuModellen

(1/69) > >>

WimM:
Hallo,
Hierbij de aankondiging met een paar foto's van mijn eerste serie Oersikken. De eerste prototypes van de kap zijn door een derde gebouwd en zijn aanwijzingen verwerkt. Ik heb dus beschikbaar een aantal kap-platen met de bijbehorende onderdelen, de samenbouwtekeningen en verfinstructie voor de bouw van de kap voor de Oersik
Om die te bouwen ben je ook al de nodige uurtjes onder de pannen. En het is er nu echt goed weer voor.



Er zit een Machimamotortje in het motorkapje, en verder een tandwiel- en wormoverbrenging en een vliegwiel.
 
Complete bouwsets heb ik dus nog niet. Aan de aandrijving wordt nog gewerkt. Deze is al heel ver klaar en komt begin volgend jaar beschikbaar. Ik ben bijvoorbeeld nog bezig met materiaal verzamelen en er wordt aan de samenbouwtekening gewerkt. Een goede bouwinstructie voor de aandrijving is een verhaal apart. Maar dat komt ook goed. Alle hiks die anders een moeilijk bouwset in de kast doen belanden probeer ik met veel doorzettingsvermogen er uit tehalen te halen.

JAB van Ree:
Wat een geweldig snoepje is het geworden, complimenten (y)

Duizendpoot:
Wim, wat een geweldige machine (y)
Kan eigenlijk niet meer wachten tot de complete bouwset gereed is.

Hans

Maarten43:
Mooi hoor. (y)

ruudns:
Super mooi lokje Wim  (y)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie