Algemeen > Frank Oude Elferink

Koploper-Beneluxactie

(1/3) > >>

Gert1:
Met gepaste trots kondigt Beneluxspoor.net haar nieuwste actie aan: De Koploper-Beneluxactie!
Voor meer informatie: https://forum.beneluxspoor.net/icm

Als de trotste en tevreden bezitter van diverse juweeltjes uit Frank's handen kan ik deze actie van harte aanbevelen.

mvg,
Gert

MaVe:
Januari 2012 moet het denk ik zijn Gert, in het artikel staat 2011

cup-druc-han:
Volgens mij staat er een typfout.


--- Citaat ---
Wanneer kunt u het model terug verwachten?
Vanaf januari 2011 worden de modellen in behandeling genomen, in volgorde van binnenkomst aanbetaling. U wordt op de hoogte gehouden over

--- Einde van citaat ---

moet volgens mij 2012 zijn ;) (voordat mensen er over vallen;) )

en ja MaVe was me net voor :P

Rick 91:

--- Citaat van: MaVe op 03 oktober 2011, 22:15:41 ---Verder vind ik het een topactie, helaas heb ik geen trix koploper meer ( beroerde trekkracht deed me besluiten hem te saneren )

--- Einde van citaat ---

Beetje off-topic, door de antislipbandjes kruislings te zetten wordt de trekkracht meteen een stuk beter. (Heb ik ook gedaan).

Verder inderdaad een superactie. (y)

Gr. Rick

Mispoes:

--- Citaat van: MaVe op 03 oktober 2011, 22:15:41 ---Januari 2012 moet het denk ik zijn Gert, in het artikel staat 2011

--- Einde van citaat ---

Nee, het klopt wel, ik ben een Neutrino en ga in januari 2011 beginnen met de uitlevering om tijd in te halen die ik teveel heb gemorst met de Buffetactie...

Dank voor het aandachtig lezen en melding maken ervan, ik heb een reparatieverzoek ingediend omdat ik zelf niet bij deze tekst kan (ik heb het wel aangeleverd  :-[)...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie