Eh... dat zeg ik
En de opmerking over de stickers niet té serieus en zwaar opvatten En dat geldt natuurlijk ook voor alles wat Wesley hier post
@Wesley: a: Dat zeg ik dus ook niet
En dat geldt natuurlijk ook voor alles wat Wesley hier post
Wat je opnoemt zijn nadelen van de huidige aanbestedingen...
@Marc:Waarom zouden die bezwaren nu niet gelden?
Dat weet ik, maar ik zeg het toch maar omdat het "uitverkoop-van-Nederland-stokpaardje" alweer door iemand van stal was gehaald .
Herstickeren kost om en nabij de twee dubbeltjes .Relatief gesproken dan he... a.u.b. niet zeuren over dat het enkele tienduizenden euro's kost: dat zijn om en nabij de twee dubbeltjes
Zie je het nu?
Arriva in het noorden werkt omdat ze zes lijnen hebben en genoeg materieel voor reserve en eventuele schade. Connexxion heeft dat dus niet.
En dat zou dus "vanzelf" beter moeten worden als de concessies groter zijn, zou je denken...
Wiens idee? Laten we niet vergeten dat dit plan is gemaakt door een paar bedrijven met het doel er beter van te worden, niet omdat wij er beter van worden.
Dat gaat dan helaas weer een beetje tegen het hele idee in .
het vrijgeven van vervoer op het spoor is een idee van Brussel om het kort te zeggen.
het idee is goed, maar zoals zo vaak, de uitvoering.... (vul zelf maar in)