Vandaag was ik bij mijn BMB ModuleBaan maatje Ed in Kleve (D). Hij heeft niet alleen een leuke modulebak, maar ook een fantastische vaste baan. Hieronder een paar jaloersmakende sfeerplaatjes.
Van welk merk is die locloods? Of is het zelfbouw?
..... En omdat het van Hattons is: redelijke portokosten, geen dubbele BTW of onverwachte onkosten.
Voor wie zijn/haar slag wil slaan, Hattons biedt meer dan 500 stoomlocomotieven aan met flinke korting. En omdat het van Hattons is: redelijke portokosten, geen dubbele BTW of onverwachte onkosten.Zie: www.Hattons.co.ukGr, Hans
Dat is mij inderdaad ook overkomen, maar ik heb dat geld meteen teruggekregen van Hattons, een mailtje was genoeg. Doen ze goed. …
@Wim,Hattons heeft een EU inschrijving. Ze houden in de UK de VAT in, en als je bij hen bestelt, hoef je in Nederland niet alsnog BTW te betalen. Het is mij en verschillende andere hobbyisten voortgekomen dat bij bestellingen bij andere leveranciers ginder VAT wordt ingehouden. En dat PostNL bij afleveren hier alsnog BTW inhoudt. Dan wordt het een duur grapje.Gr, Hans