Materieel > Wat zijn we aan het rijden?

BNLS spoorkaart DB

(1/106) > >>

Sven:
Naar aanleiding van het gesprek indit draadje, heb ik een nieuwe kaart gemaakt voor de DB rijders op dit forum met hun fictieve stationnetjes. Deze kaart is interactief en niet definitief, dus iedereen kan een plekje uitzoeken als jouw plaats(of plaatsen) ook een plekje op de kaart verdiend.

Sven:

--- Citaat van: Basilicum op 15 oktober 2010, 20:22:14 ---Mooie kaart, Sven. (y)
Een aparte draad zou inderdaad mooi zijn. De BNLS-spoorkaart. Goed, dat je er al meerdere, nog naamloze stations aan hebt toegevoegd. Zo kan iemand makkelijk 'aanschuiven'.
De Oberbürgermeister van Dönsdorf -Freiherr von und zu Tiefengarten- heeft natuurlijk wat op te merken: "Gezien de grootte van de stations van Dönsdorf en Schwarzburg, zou ik deze steden zelf ook in grootte aanpassen. Schwarzburg iets kleiner, Dönsdorf iets groter."

Groet,
Basilicum

Toevoeging:
Vanuit Güglingen loopt nog een lijntje naar Neuffener Hohe, niet te verwarren met Neuffen bij Schwarzburg.

--- Einde van citaat ---
Geef eens een indruk van hoe groot? Zijn Schwarzburg en Dönsdorf even groot?

Sven:
Overigens zie ik niet waarom Belfeld een rechtstreekse verbinding heeft naar Schwarzburg. Als ik de foto's van dat station bekijk is het een dorpje. Ik heb deze daarom ook over Mass am See laten lopen, als dat okee is met de provincieraad.

Basilicum:
De oplossing met Belfeld is prima, anders lopen er veel te veel lijntjes naar het onvolprezen Schwarzburg. :P
Ik schat in, dat Dönsdorf ongeveer anderhalf tot twee keer meer inwoners heeft dan Schwarzburg.

@Ruud: Wat vind jij?

Groet,
Basilicum

Sven:
Als ik jullie initiële kaartje zo zie, lijkt Schwarzburg het centrum van de provincie/deelstaat (?). Of is Dönsdorf door de jaren heen harder gegroeid? Het geeft op de kaart echter niet die indruk. Alle wegen leiden naar Schwarzburg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie