Vraag en antwoord > Ombouwen

Ombouw/Pimpen Bolle neuzen

<< < (562/848) > >>

bollen neus:

Deze stukken kunnen theoretisch in de grondverf gespoten worden. Alles wat op de body moet komen te staan en verwijdert worden is gedaan. Polyester plamuur egaal vlak geschuurd. Nog een controle doen en dan de spuit er op.
Eric.

bollen neus:
En zo zou de sneeuwruimer ermoeten bijrijden (denk ik?) Wat extra opgezet, deze komt samen met de platte wagon met als lading nog een sneeuwruimer op.
Heb het al getest met 3 verschillende locomotieven en deze blijft mooi in de rails draaien.

Kan ook reeds in de grondverf gespoten worden, dan zwart en wat zwart/gele strepen op de ploeg. Het is een niet betsaand model maar wie gaat daar van wakker liggen, ondergetekende zeker niet. ;D
Nu kunnen we ook verder doen aan volgende Nohab locomotief, laatste bestelde materiaal is ook juist afgegeven.
Eric.

bollen neus:
Body, 2 plastiek sneeuwruimers voor locomotief en dan de messing sneeuwruimer voorzien van een grondverf.


De 2 sneeuwruimers kan ik reeds in dezelfde kleur spuiten dan de draaistelplaten .
Messing sneeuwruimer komt in het zwart, dan nog geel/zwarte strepen opgezet en vervuild. Deze gaat achter een locomotief en/of een wagon kunnen meegesleept worden.
Heb reeds testen gedaan met 3 verschillende locomotieven, in grootte dus, zowel duw als trek was ok te noemen.
Heb al gezien opde body dat er nog een paar oneffenheden te zien zijn, mooi ,om een vervuiling op te zetten waar je nadien van deze bultjes en putten niets meer van gaat zien. Trouwens deze locomotief gaat wel eens iets anders hebben dan een "roestige" bak. Kleurstelling van "oude" privĂ© firma met reeds de nieuwe benaming van andere firma op. Daarna is deze locomotief dus omgespoten in het blauw met witte dikke streep in afgebiest met de gele banden op zoals de MY1158 versie, enkel de MY1153 is de band op een volledige andere manier gezet dan de 58 versie (om het heel simpel te zeggen, der is dus geen enkele versie derzelfde  ;D )
Eric

bollen neus:
Stuurt er me iemand dit door  ;D

Waar halen ze het toch uit?
En dan wat wit gespoten op de body.

Eric.

RikM:
Fotografieranstrich😎 ken ik alleen van stoomloks...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie