Materieel > Wat zijn we aan het rijden?

Rijdag bij Wullum NS

(1/109) > >>

NS 1607:
Gisteren was Bij Wullum NS (Wim Rosbender) om een ontbrekend doosje van een Roco NS 1600 op te halen.
Wim zei: Dan kun je gelijk eens komen kijken naar mijn baan, als je een uurtje de tijd hebt.
Maar dat uurtje werd al snel 4,5 uur, dus voor we er erg in haden was het alweer 5 uur. ;D
Dus tijd om in te pakken.
Ik had zelf een aantal treinen meegenomen om te rijden.

-NS 1754 met ICRm
-Veolia BR 146.2 met dubbeldeksrijtuigen (fantasie)
-Euregiobahn Talent.

Hier onder volgt een klein fotoverslag.
(helaas zijn sommige foto's van mindere kwaliteit)


De wieltjes effe controleren voor plaatsen op de baan.


Klaar, plaatsen en koppelen.


Voor de 1e keer rijdt de NS 1754 met zijn ICRm stam Roermond binnen.
Maar de pret duurde helaas niet lang.
Want enkele ogenblikken later ontspoorde de achterop lopende BDs


Effe Tilburg bellen voor de boel recht te zetten.  ;D ;D


Maar later doorkruiste de 1754 gezellig het Noord-Limburgse landschap


Wordt Vervolgt................


Jos.


Patrick Boer:

--- Citaat van: J. Beckers op 17 januari 2010, 13:49:43 ---
Effe Tilburg bellen voor de boel recht te zetten.  ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Hoe kon dat nou weer gebeuren?  ;D

Gr. Patrick

Ronald Halma:
Je trekt het aan he, Jos? ::) ;D ;)

NS 1607:

--- Citaat van: Loc 1627 Gouda op 17 januari 2010, 14:00:13 ---Hoe kon dat nou weer gebeuren?  ;D

Gr. Patrick

--- Einde van citaat ---

Een stripje fosforbrons voor de stroomafname is losgegaan.


Jos.

Wim Rosbender:
Beste Jos,

Swalmen ligt niet in noord limburg  :o maar precies in het midden van Limburg.

Het treinverkeer is vanaf vanmiddag weer normaal op gang gekomen na reparatie van de bovenleiding en spoor,,,,

Gelukkig zijn er geen slachtoffers gevallen bij het makke-alle-fietje gistermiddag.

De oorzaak van de ontsporing is nog in onderzoek bij de ongevallenraad van Pieter van V

 (y)

Groetjes en tot de volgende keer,

Wullem NS

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie