Algemeen > Karst Drenth

Bestellen Bouwpakket Enkelvoudige Servodecoder

(1/2) > >>

Karst Drenth:
Hoi allemaal !

Goed nieuws  ;D

De decoders komen !



Heb samenwerking gezocht en gevonden met een Nederlands electronica bedrijf om een groot deel van de logistiek te verzorgen :)  (y)


L E T  O P !!  De in deze draad vermelde 'bestellingen' kan ik helaas niet als zodanig verwerken !!
Dus voor het daadwerkelijke bestellen graag nog 1 maal onderstaande procedure volgen :)


De prijs wordt: € 13.95 per decoder bouwpakket. Zonder eventuele verzendkosten.

Aangezien ik uit dit draadje moeilijk alle correcte namen en/of e-mail adressen kan achterhalen, verzoek ik de belangstellenden een e-mail te sturen naar:

karst[at]sleutelspoor.nl

met als onderwerp "Enkelvoudige Servodecoder" en vermeld hoeveel bouwpakketten a € 13.95 je wilt bestellen.
Graag eveneens je volledige adres inclusief postcode.

( of klik op de link en vul de ontbrekende gegevens in )


Dit topic staat gelijk op slot, stel gerust in deze draad al je vragen ;)

De inschrijving staat 2 weken open. Hoe meer hoe beter ;) Maar... pas bij een totaal aantal van minimaal 200 pakketten gaat de pret door ;) Hieronder vind je de actuele stand:

Aantal bestelde bouwpakketten:  (y) 344 (y)



Grtzz,

Karst


L E T  O P !!  De in deze draad vermelde 'bestellingen' kan ik niet als zodanig verwerken !!
Dus graag bovenstaande procedure volgen :)

Karst Drenth:
Hoi mensen,

het loopt lekker. We zijn al bijna op de helft ( 93 ) van het benodigde aantal   (y)

En de 'grote toezeggers' zitten er nog niet eens bij ;)

Grtzz en alvast bedankt,

Karst

Karst Drenth:
Hoi,

Even een opmerking.

Ik zie dat er sommigen zijn die er 1, twee of vier bestellen. Meestal met erbij vermeld 'om te proberen, experimenteren, etc.' oid. Da's natuurlijk prima, maar de levering van een vervolg bestelling zou wel eens wat langer kunnen duren als het bevalt ;) Dit heeft alles te maken met de batches van minimaal 200 waarin ze besteld gaan worden.

Grtzz,

Karst

Karst Drenth:
Hoi,

We zijn er bijna !  8)

Nog 31 stuks en we zitten op 200 ! ( er zijn nog steeds enkelen die nog niet gereageerd hebben en wel in de andere draad staan ;) )


Grtzz,

Karst

Karst Drenth:
Hoi Mensen,

nog 8 stuks en we hebben een lopende actie  ;D ;D

Ik verwacht dat we die deze week nog wel zullen 'scoren'. Dus iedereen tot zover al hartelijk dank voor de bestellingen.

Grtzz,

Karst

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie