Voor de liefhebbers heb ik even een lijst opgesteld met dezelfde waardes als in de lijst voor de LoPi 3, maar dan voor de LoPi 4.Belangrijk is dat er wordt begonnen met een decoder met fabrieksinstellingen (CV8 = 8 ).Deze lijst past, net als de orginele lijst, alleen de functiemapping en uitgangsconfiguratie aan.Wil je zeker weten dat alles goed gaat, hou dan de volgorde aan als in de lijst beschreven.Telkens steeds eerst de LoPi 3 waarde, en achter de ">" de LoPi 4 waarde.Heb de lijst nog niet zelf getest (bij gebrek aan een 11.8 met een LoPi 4), dus meld het resultaat
die 1185 reed maar een tijdje in die lichtere kleur (NS geel?),
Vanaf 17 september 2022, de dag dat ik de BeNeLux-rijtuigen van PB-models bestelde, hou ik dit forum angstvallig in de gaten om te voorkomen dat ik de release van de nieuwe HLE 11.8 van LS zou missen. Wat moet je er anders voor zetten? Misschien heb ik toch zitten pitten. Ik heb er hier niets over gelezen, maar volgens mij zijn er er. En vanaf de fabriek al uitverkocht. Opschieten dus, als je er eentje wil bemachtigen.
Ik heb echter nog 1 benelux i4ab die in oostende - keulen gaat (youtube fimpjes nmns 1988 nr1 https://www.youtube.com/watch?v=BGIDHZhHv00&t=22s
...om te voorkomen dat ik de release van de nieuwe HLE 11.8 van LS zou missen. Wat moet je er anders voor zetten? Misschien heb ik toch zitten pitten.