Vraag en antwoord > Modeltreinproblemen en -vragen

Roco 2200 Anneke - cardankogels

(1/3) > >>

Hans.F:
Via M.P. een "nieuwe" roco Anneke gekocht met alles onderdelen nog verpakt. Helaas heeft deze loc het bekende probleem van loszittende cardankogels. Dit zoals uitvoerig besproken op Groterdam.
De vragen die ik heb:
1. wie heeft dit probleem dit jaar ook gehad?
2. welke onderdelen moeten en kunnen er nog besteld worden?
    volgens de beschrijving nr 87153 cardankogel, maar zijn deze nog   
    leverbaar of nr 111307 wormwielset.
3. als ik het goed begrijp moet ik van 1 van beide nummers er dus 2
    bestellen?

groet,
Hans

marcel:
Hey,

Je hebt dan de kardankogels nodig.
Ze zijn door de importeur aan het begin van het jaar geloof ik gratis verstuurd om het te repareren.
Heb ik ook gehad.

Alleen de importeur is er niet meer, je zult contact met de roco fabriek moet opnemen, of via een winkelier.
Het is wel dat je lang tot heel lang kan wachten, hoeft niet, maar ik wacht al een half jaar op onderdelen voor een NS 2200.

mvg, marcel

Hans.F:
Hallo Marcel,
Ik zal komende week zeker contact opnemen met mijn winkelier.
Maar ik hoopte via dit forum meer tips en ideeën te krijgen die tot een snellere levering zou kunnen leiden. Er moeten toch meer mensen zijn die dit mee gemaakt hebben.
Ik zal mijn vorderingen hier bijhouden.

bedrankt,
Hans

Biem:
Hans

Ik zit nu ook al ongeveer een half te wachten, heb inmiddels de oude kogels door middel van een paar druppels sekondenlijm vastgezet, werkt ook goed

Geert

Trainmotion:

--- Citaat van: Hans (voorheen Hanzie) op 17 september 2006, 12:42:57 ---Hallo Marcel,
Ik zal komende week zeker contact opnemen met mijn winkelier.
Maar ik hoopte via dit forum meer tips en ideeën te krijgen die tot een snellere levering zou kunnen leiden. Er moeten toch meer mensen zijn die dit mee gemaakt hebben.
Ik zal mijn vorderingen hier bijhouden.

bedrankt,
Hans

--- Einde van citaat ---

Hans,

Als ik mij niet vergis heeft Chris van Diesen hetzelfde probleem gehad met zijn Anneke. Je zou hem een pm/mail kunnen sturen m.b.t. je probleem.
Roelof

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie