... Ook het personeel van de vervoerders (en ProRail verkeersleiding etc) moeten worden opgeleid, en hun oefenuren maken. ...
Men bouwt het niet terug, wat simulator nutteloos maakt.
Ook is het niet de NS die dit verzint.
Dat kan tegenwoordig toch ook volledig met simulatoren!!!!
Ik begrijp absoluut niet waarom de treindienst überhaupt meer dan een dag moet worden stilgelegd. De ombouw is dan weliswaar iets ingewikkelder, maar vroeger gingen dit soort ombouwprojecten en het testen ervan altijd met minimale impact op de treindienst (ik spreek uit ervaring als projectleider). Het probleem is dat ProRail al een paar decennia niet meer weet voor wie ze op aarde zijn, namelijk de reiziger en de verlader!!!! Wat mij betreft nu definitief omdopen in AntiRail.
Toch mooi dat Zeeland dit nu ook mag meemaken.Het betekent dat treinreizigers ook in deze provincie serieus genomen worden
Ik weet het fijne er niet van, maar ik vind het een raar verhaal.Er liggen al een aantal volledige lijnen, HSL, Betuwe.Waarom moet dan een traject 4 maanden buiten gebruik?
??
Als projectleider zal je toch wel weten dat het ombouwen van een spoorlijn van ATB naar ERTMS level 2 meer dan een dag kost?
Nee, de NS wil machinisten ervaring laten op doen met rijden en rangeren onder ECTS.