Als ik het plaatje dat Kned heeft geplaatst goed begrijp zouden ook de trappetjes onder de cabinedeuren alleen gemonteerd kunnen worden bij een vitrinemodel.....oei
Meedraaiende schorten zijn heel efficiënt, mijn V200 uit 1958 had het ook al.
Je kunt nooit luchtslangen plaatsen op een model als je een koppeling hebt gemonteerd,
Als ik dit zie lijkt het me stug dat een in een boog uitzwenkend wiel het trappetje kan raken......
Aufgepasst! Am 20. August 2024 findet im Eisenbahnmuseum in Utrecht das Rollout unserer Rh 1000 statt.Besucher des Museums sind an diesem Tag um 10:00 Uhr herzlich eingeladen, einen Blick auf die niederländische PIKO Formneuheit und ihre große Schwester zu werfen. Es gelten die regulären Eintrittspreise des Museums.Wir freuen uns auf euren Besuch!--Let op! Op 20 augustus 2024 vindt de uitrol van onze Rh 1000 plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht.Bezoekers van het museum zijn deze dag om 10:00 uur van harte uitgenodigd om een kijkje te nemen bij de Nederlandse PIKO design noviteit en zijn grote zus. De reguliere museumentree prijzen zijn van toepassing.We kijken uit naar je bezoek!