Bedoeld wordt dat een XNet module niet in een LNet bus geprikt moet worden en een LNet module niet in een XNet bus.
"Niet door elkaar" is een ongelukkige vertaling. Bedoeld wordt, dat LocoNet regelaars niet op XBUS en vice versa aangesloten mogen worden.
Waarom sluit het een het ander uit? Natuurlijk schrijven we een handleiding niet geheel opnieuw. Zeker als het product functioneel grotendeels gelijk is... Bovendien, de YD7010 is niet definitief, omdat "dat Ding" nog niet eens uit is...
H0 volk rijdt meestal met 18V waarbij N volk vaak iets lager wilt zoals 15V
........ ik bestel (zodra 'ie beschikbaar is) zo'n centrale, ingangs-module en ......
Kan ik rechtstreeks 2x een multimaus (met snoer) aansluiten op de DR5000 / Yamorc YD7010 ? Zo ja, welke ingang gebruik ik hiervoor?
De YD7010 stelt een XBUS terbeschikking via 1 connector. Daarop kunnen of middels spliiters, of middels verdelers of middel daisy-chaining tot 31 XBUS apparaten ( dus ook muizen ) op aangesloten worden.
Nee, 2 multimausen kan je via een splitter op de X-Net / X-bus aansluiten. Zie ook de reactie van Karst:
Heb je hiervan voorbeelden?
kan het hiermee? https://webshop.pijplines.nl/Roco-10758-4-polige-data-bus
… wat heeft dit nog met de YD7010 te maken?
Het fijne aan die centrales van jou is dat ze gewoon werken. Draadjes in de juiste aansluitpunten en een eenvoudige applicatie op mijn laptop. Simpel dus.
Check dan de handleiding, daar staat in dat 15V is aanbevolen voor schaal TT of kleiner.