Dit betekent dat ergens kortsluiting is op de baan. Je kan geen wissels open rijden als je digitaal rijdt.
Probleemstelling is veel te vaag geformuleerd ... wanneer treedt het op? Als een loc over een wissel rijdt? Kan zomaar een kort sluitinkje zijn waar je bij analoog een vonk ziet maar bij digitaal de boel gelijk in kortsluitmodus gaat. Dus iets specifieker aangeven wat en wanneer het gebeurt. Kan ook goed een wagon of loc zijn die het doet
Ik heb de draden rechtstreeks op de railstaven gesoldeerd. Ik heb ook een analoge trafo rechtstreeks aangesloten, alles rijdt dan normaal, wissels en seinen werken normaal. Heb ook een andere draad op de rails gesoldeerd, krijg dezelfde storing.
Inmiddels is het ook als ik de maus aanzet maar niet aansluit op de rails, wie o wie.
Heb je de analoge trafo en de Multimauscentrale aan dezelfde rail gesoldeerd?Zo ja; analoge transformator lossolderen en alleen met de Multimaus. Ook een analogie lok op de Multimaus kan niet.
Ik denk dat het zaakje kapot is als dat samen gesoldeerd was.Jos
Mijn probleem is dat de multimaus regelmatig storing aangeeft. Krijg dan een stop en een bliksemschicht te zien.