Vertrouwen is leuk, maar mijn email adres gekoppeld aan mijn koopgedrag verklap ik niet.
vertrouwen is leuk, maar mijn email adres gekoppeld aan mijn koopgedrag verklap ik niet. GroetFred
Beste Peter,Ik heb hem ook ingevuld, maar volgens mij heeft het helemaal geen zin dat iedereen dat hier meldt. Er is na de 18de reactie, pardon, de 27ste, geen commentaar meer op, of nieuws over de enquête. Terwijl dát natuurlijk wel interessant is om te lezen.Groet,Ferdinand
De zin van het melden kan zijn dat het draadje onder de aandacht blijft (toon recente berichten) En er zo meer enquête worden ingevuld.
Peter ken ik niet persoonlijk, maar hangt hier ook al een flinke tijd rond, ik geef hem het vertrouwen dat hij er voor ons iets leuks mee kan doen in de toekomst.Ik durf zelfs wel te vragen, Peter woon je nog op Malta?Ja/neeTotaal niet relevant trouwens hahaha
De zin van het melden kan zijn dat het draadje onder de aandacht blijft (toon recente berichten)En er zo meer enquête worden ingevuld.
Wat dacht je van 47661 Issum Deutschland naar NL, ongeveer 70 km, 13,00 Euro.Tokio naar NL, 9250 km, 12,50 Euro