Ondanks het mooie weer heb ik de afgelopen dagen toch nog iets aan de wagen gedaan. En toevallig ook nog eens over het onderdeel waar we negen posts over vol hebben geschreven
Deze van GW models is een stuk kleiner dan die van HBM.GW models is volgens mij helaas gestopt.Die van mij, tweedehands, heb ik via Ebay.uk kunnen scoren.
De CHD’s waar ik mee bezig was en die ik nog zou laten zien, zijn er eentje uit een vroege bouwserie en eentje uit een latere bouwserie. Op een aantal punten zijn die onderling afwijkend. Ik wilde ze tegelijkertijd afbouwen, maar….. de decals voor de kit van de eerdere bouwserie bleken hetzelfde probleem te hebben als de decals die oorspronkelijk bij de graanwagens zaten (zie post #17 hiervoor). Nu heb ik nog een paar van die kits liggen, maar de decals bleken allemaal slecht te zijn. Dus maar weer een mailtje aan Maykel gestuurd met het verzoek om nieuwe decals te printen. Maykel is op dit moment druk met het treinstel 252 in het NSM, dus ik verwacht dat het zeker tot juni duurt voordat ik er iets van hoor.
Gisteren naar Houten geweest en daar van Maykel nieuwe decals gekregen. Binnenkort dus die CHD maar eens afmaken.