Dat ding heeft, net als de vorige twee exemplaren in het groen en geel/grijs, digitaal te bedienen koppelingen, dus voor een stroomvoerende koppeling is geen plaats. Of je moet besluiten om ten faveure daarvan je digitale kopppelingen op te offeren... Rob
Ik heb bij mijn 337 de wielen met antislipbandjes omgewisseld voor gewone wielen. Ik wilde hiermee de stroomopname vergroten, alleen is de trekkracht wel erg gering. Zelfs 4 artitec zandwagen en een dg zijn dan al te veel. En ja, ik heb dat extra gewicht gemonteerd in de cabine maar dat helpt dus weinig.Overigens wel een leuk model.
Ik heb zelf het blauwe zwaailicht vervangen door een rood exemplaar. Jos.
De reden van het kunnen monteren van een sleper die snap ik niet.Er zijn zat merken met ook kleine locs (en alle digitale poespas) waar de trek kracht ondanks een sleper geen probleem geeft.Met zo een gigantische hoeveelheid aan ingebouwde energie opslag, kun je bij wijze van spreken zelfs een slepertje van koperdraad monteren, zoals vroeger (en misschien nog) op een Carrera race baan werd gebruikt.Ik heb trouwens geen enkel probleem met de trek kracht van deze loc.Ook niet met de stroom opname van baan naar loc.Slipbandjes vind ik ook geen probleem, als je rubber op de baan een probleem vind kun je beter iets vinden over 6 assig locs met antislipbandjes..
Tevens een groene met zwaailichie
In elk geval heeft roco nu de kans om voor het eerst een correcte uitvoering van dit rijtuig te maken.Aantal ramen, opschrift Speisewagen (aantal en lettertype), nummer en als het aan mij ligt ook met goud bedampte ramen. Dat laatste zie ik echter nooit gebeuren in model.De plaatjes uit BrusselBart