Op zich leuk plan, maar de perrons lijken me erg kort. De suggestie van Veroniek is daarcoor een mogelijkheid.Ik mis nog een verbinding. Je moet nu een keer steken langs het perron om bij de loodsjes te komen. Ik zou het denk ik iets anders doen. (ik heb de omloopmogelijkheid er nog even ingelaten).Dit is ook een alternatief, waarmee je meer perronlengte krijgt.Hm.Ik zie overigens wel dat het weghalen van de verbinding over de engels wissel betekent dat het korte kopspoortje niet bereikt kan worden van het bovenste perronspoor. Dat is nog een aandachtspunt ivm lokwissel. In de bovenste variant kun je die makkelijk laten liggen. In de onderste is dan nog wat aanpassing nodig.
2 perronsporen, 1 lang (bovenste) en 1 kort met wissel.Als die wissel dient om een loc om te kunnen laten lopen, dan kun je aan het perron welgeteld misschien 1 niet al te lange wagon kwijt. Lijkt me de moeite niet waard om dan 2 wissels extra te gebruiken. Beter, zoals je zelf ook al voorstelt, om van de andere kant een 2e loc te koppelen.Ik zou die 2 wissels uitsparen en in een tweede loc investeren, ziet er ook veel realistischer uit.
Er wordt digitaal gereden, maar ik twijfel nog of ik de baan in ga richten met blokken en alles wat erbij hoort.
Ook maar eens even meegluren hier Kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik zou je wel aanraden om er toch goed over na te denken en die blokverdeling er wel in te maken, kost je bij de aanleg veel minder moeite dan achteraf.En als je alles gewoon aansluit op de CVL (Centrale VoedingsLeiding) merk je niets van die isolaties/overgangen.