Maar even ordening van de gedachten:- landschappelijk- industrie- goederen- rangeermogelijkheid
Het kruiswissel in combinatie met het wissel daar rechtsonder .....
Het Engels wissel in combinatie met het wissel daar rechtsonder hebben dezelfde functie als het wissel aan de rechterkant. Het is nu dubbel uitgevoerd. Heeft dat een reden?
En wat is de logica dat het spoor met Engels wissel en het spoor daar onder zo ver uit elkaar liggen?
Je zult om je loc niet op te sluiten, namelijk geduwd naar je bedieningen moeten rangeren. Dus die trein die binnengekomen is op het emplacementje zal uit elkaar gehaald moeten worden of de loc moet om de trein heen kunnen om om te lopen. uit en ga je met een papieren loc en wagens ‘echt’ rangeren.leuk idee, maar werk het verder uit door zogenaamd te gaan rangeren.
Tenslotte vraag ik me af of het baangedeelte tussen de brug en het wissel rechts niet te kort is om de helling te maken.
Ik mis een plek om naar toe te rijden.
Een ander puntje. Je kan nu omlopen maar dan blokkeer je ook je hoofdspoor. Ik zou daarvoor een extra spoor gebruiken zodat je kan omlopen terwijl er een trein rondjes rijdt over het hoofdspoor.
Wat je opmerking betreft omtrent het wissel, heb je gelijk. Dat ga ik zeker aanpassen.