Vraag en antwoord > Digitaal

Uhlenbrock Power 3 probleem

(1/1)

janvanbemmel:
Ik heb op mijn intellibox I een power 3 booster aangesloten en het werkt (nog) niet zoals het zou moeten werken: ik heb de originele 5-polige platte kabel 10m verlengd middels een cat 5 kabel. De dipshwitches zijn correct ingesteld. De booster gaat wel aan indien ik de IB inschakel, rood lampje brandt en na inschakelen rijstroom IB brandt het groene lampje op de booster. Voeding is 52VA (conrad), deze heeft een AC 18V uitgangsspanning maar ik meet 24V? Echter loc’s reageren niet op DCC commando’s :(

Ik heb, tot nog toe zonder resultaat, gezocht naar een maximale kabellengte tussen IB en booster. Mogelijk is de getwiste cat5 kabel het probleem? Op de IB en booster zit ook een 3-polige uit/ingang maar deze is niet, zoals de 5-polige, dubbel uitgevoerd zodat een tweede booster niet kan worden toegevoegd?

janvanbemmel:
Wat ik nog kan proberen, IB en Power3 naast elkaar plaatsten en verbinden met originele platte kabel, vervolgens booster sectie middels 10m? Kabel aansluiten?

bellejt:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=101978.0

janvanbemmel:
Probleem opgelost :) toch de dipswithes, komt waarschijnlijk door warme zolder….  8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie