Wat zijn we aan het bouwen? > Al het andere!

400 jaar kasteel Limbricht

(1/2) > >>

Bert Senden:
In het kader van 400 jaar kasteel Limbricht bouwen we al een aantal weken aan een paar diorama's in de kelder van kasteel Limbricht.
Omdat ik al een aantal kastelen in mijn verzameling had wordt hier dan ook dankbaar gebruik van gemaakt. Kasteel Wolfrath van Holtum is nog in aanbouw.
De bomen zijn door twee dames allen zelf gemaakt van struikjes uit de tuin.
In het midden van de ruimte komen nog een aantal kerken te staan.
Alle modellen die er worden opgesteld zijn van de hand van Bert Senden en Jack Bukkems.
De expositie zal in samenwerking met een museumtour begin Mei te bezichtigen zijn.
Voor meer informatie :https://kasteel-limbricht.nl/











HuubvG:
Reuzemooi!  (y) Dat heeft iets magisch zo, de wanden, de tafelpoten, de plavuizen, kunstzinnige omgeving.
Ik herken de 'hemelsleutel' in de bomen.  :)

Scratchbuilt:
Ik ben dol op kastelen dus dit vind ik wel mooi. Ik heb geen idee wanneer ik weer eens in Limburg kom dus ik doe het met de foto's.

Worden de diorama's nog verder aangekleed met groen? Ik vind ze er nog wat kaal uit zien. Of is dat juist de bedoeling?

Succes!

Albert

Bert Senden:
De diorama's zijn zoveel mogelijk naar origineel voorbeeld aangekleed. Gebruikt gemaakt van google earth. Maar je moet ook 400 jaar terug denken.
Het zicht op de kastelen wilden we zoveel mogelijk behouden.

Bert Senden:
Het kasteel Wolfrath van Holtum was nog in aanbouw, maar inmiddels is het geplaatst. Het bruggetje moet nog pas gemaakt worden.






Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie