BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Wisselwachter op 04 december 2019, 14:52:01
-
Ik heb bij Zevenspoor-modeltreinen een bestelling geplaatst. Ik heb een week geleden wel een bestelling-vestiging gekregen. Ik heb echter tot op heden geen nota gekregen. Telefonisch krijg ik Zevenspoor ook niet aan de lijn.
Heeft iemand misschien andere/nieuwe contactgegevens? Ik hoor graag van jullie.
Bedankt voor de hulp.
-
Ik heb niet zo lang geleden nog een bestelling willen plaatsen, en kreeg op verschillende mails geen antwoord. :-\
Ik heb er nochtans in het verleden wel al gekocht zonder problemen...
-
Maandag en donderdag gesloten. Misschien net op die dagen gebeld? Ze staan ook in Houten.
-
Hmm, over het algemeen zijn ze best netjes. Heb er in het verleden mooie sets kunnen reserveren en ontvangen. Misschien lopen ze wat achter met de email? Het is namelijk ook een hele grote speelgoedwinkel met bergen Playmobil, Lego, bouwdozen etc. Wellicht is het er nu voor de Sint enorm druk.
Overigens zou ik sowieso even bellen alvorens te bestellen. Tot voor kort hadden ze nog wel eens dingen in de webshop staan die ze (nog) niet op voorraad hadden. Ze staan ook op Houten, mocht je het ze zelf willen vragen :)
-
Bellen: 0180 – 632905 De aanhouder wint! :)
-
Ik heb er laatst een lok besteld. Kreeg meteen een bestelbevestiging (waarschijnlijk een soort automatisch bericht). Duurde ongeveer een week voor ik een nadere reactie kreeg. Duurde dus even, maar die kwam wel.
-
de eigenaar is niet bepaald snel en ernstig verstrooid, volgens enkele mede-clubgenoten..... (en dan druk ik me netjes uit)
-
Om te voorkomen dat het een winkeliersbeoordeling wordt, draadje gesloten.
Adresgegevens zijn inmiddels boven water.
Gr, Bert
Team moderatoren