BeneluxSpoor.net forum
Wat zijn we aan het bouwen? => Al het andere! => Topic gestart door: dennie op 01 juni 2018, 22:37:18
-
Het is altijd leuk als een loc in model uitkomt ,zoals de 6400 bij rocky rail.
Helaas is wat kapot gegaan,dus wat doe je, kijkt naar de onderdelenblad (of wat er op moet lijken )en stuurt een mail naar rocky rail.
Ik had mail verstuurt begin april in het nederlands,geen reactie op gehad,
dus 12 dagen later nog eens mail gestuurd in engels en nederlands.
Wederom geen reactie.
Begin mei nog eens mail gestuurt wederom geen reactie.
ik heb zelf eind april gebeld naar bedrijf (rockyrail noem ik RR afgekort) echter werd niet opgenomen.omdat ik van plan was eens een treinwinkel te proberen contacteren heb ik niet meer geprobeert rocky rail te bellen
Dus toen mail sturen naar winkel dat rocky rail in sortiment heeft en misschien kan bestellen of helpen.
De betreffende winkel heeft contact gehad met rock rail,pas na 21 dagen heeft rocky rail gereageerd op mail van de winkel, en RR zou nog de winkel nog laten weten of onderdelen op voorraad is.
Inmiddels al een paar dagen verder wederom niks van RR gehoord en de treinenwinkel probeert RR nog eens te bereiken .
Nou is mijn vraag heeft iemand nog een optie of ook al zon ervaring gehad met rockyrail.
-
Heb ze ook al paar vragen gestuurd ( maar dan mbt vraag of ze bepaald model ook nog uitkomen ), ook zonder reactie.
Men vaste treinboer ( vlak over Duitse grens ) verdeeld ook RR, en heb hem nog niet horen klagen over hen.
-
Bekend verhaal. Zelf een mail sturen heeft inderdaad geen zin naar mijn ervaring. Mijn vaste treinenwinkel kreeg het uiteindelijk wel vrij snel voor elkaar. Ging om wieltjes voor de 6400.
-
Hier hetzelde verhaal: Treinenwinkel zei maar eerst op het onderdelenblad te kijken, en inderdaad dat zit er niet bij. Mailtje gestuurd naar Rocky Rail, geen antwoord. Opnieuw een mail gestuurd, en zoals verwacht zit ik nog steeds op een antwoord te wachten.
Je zou verwachten at ze na 4 maanden wel eens tijd hebben om een mail te beantwoorden over het vervangen van een antislipbandje...
Niet echt een klantgerichtere benadering.
-
Een winkel kan toch gewoon bellen ?
Doe ik ook, krijg je Paul gelijk aan de lijn...
-
hoi chris.
De betreffende treinenwinkel heeft RR al gebeld en gemaild.
Als er nou een fatsoenlijke onderdelenblad er bij zat van de 6400 dan kun je ook precies dat onderdeel zeggen,heb toen maar kopie van tekening gekopieert en verstuurt naar treinenwinkel en die zijn er nou mee bezig.
Wordt vervolgd
-
Vandaag om 13.03 mailtje verzonden naar Paul met de vraag of er een reserve onderdeel leverbaar was.
Vandaag om 13.12 antwoord dat het onderdeeltje al naar ons onderweg is.
Dit ter info.
-
Hoi Chris,
Kun je dat nog eens proberen voor een setje antislipbandjes voor een RR 6400?
Ben benieuwd...
Ramon
-
Ga ik morgen even doen.
-
Chris
Ik zoek altijd nog een funtie decoder voor mijn 6400 die heb ik analoog gekocht
Na vele mailtjes ,en met de heren van Rocky rail hebben gesproken o.a in Dortmund ,heb ze mijn email adres gegeven maar geen antwoordt en zo ben ik met hun al 3 jaar bezig
Ik zou haast zeggen laten ze hun rotzooi maar houden.
Cor
-
Dan heb ik een vraagje chris.
Welk mail adres heb jij dan? ???
Ik heb het mail adres wat bij hun internet gegevens staat ,er staan er 3 adressen van
groet dennie
-
Ik heb het wel eens vaker gezegd maar misschien is het ook handiger om dit door je winkelier te laten doen? Een fabrikant als RR zal waarschijnlijk wel honderden mailtjes per maand krijgen en wellicht is het hun beleid om gewoon niet op mailtjes van particulieren te reageren? Als je een onderdeel voor je auto nodig hebt ga je tenslotte ook naar je dealer, niet naar de fabriek zelf :)
-
Chris
Ik zoek altijd nog een funtie decoder voor mijn 6400 die heb ik analoog gekocht
Na vele mailtjes ,en met de heren van Rocky rail hebben gesproken o.a in Dortmund ,heb ze mijn email adres gegeven maar geen antwoordt en zo ben ik met hun al 3 jaar bezig
Ik zou haast zeggen laten ze hun rotzooi maar houden.
Cor
Functie decoder voor een RR6400???
Je bedoelt een gewone decoder met alle functies erop voor de 6400 zoals rangeerlichtje, cabine enz enz.
Met Sound of zonder Sound ?
@Dennie : Ik ga geen email adressen vrijgeven van importeurs en fabrikanten.
-
Hoi Chris,
Kun je dat nog eens proberen voor een setje antislipbandjes voor een RR 6400?
Ben benieuwd...
Ramon
En wederom netjes antwoord van Paul :
Voor 6400 antislip, dien je die van Roco art 40069 te gebruiken.
Dat zijn dezelfde.
groetjes,
Paul
-
pvm.distribution@skynet.be
rocky-rail@skynet.be
als je hier het forum vol kunt..., kun je ook een mailtje sturen... ;D
-
Ik heb het wel eens vaker gezegd maar misschien is het ook handiger om dit door je winkelier te laten doen? Een fabrikant als RR zal waarschijnlijk wel honderden mailtjes per maand krijgen en wellicht is het hun beleid om gewoon niet op mailtjes van particulieren te reageren? Als je een onderdeel voor je auto nodig hebt ga je tenslotte ook naar je dealer, niet naar de fabriek zelf :)
Even klein beetje rectificeren 8) Ik had niet gelezen wel gelezen maar vergeten dat TO het via zijn winkelier probeert. Excuus!
-
pvm.distribution@skynet.be
rocky-rail@skynet.be
als je hier het forum vol kunt..., kun je ook een mailtje sturen... ;D
RR reageert niet op mail van particulieren is mijn ervaring. Niet voor info noch voor onderdelen.
Op zich snap ik dat, anderzijds zou het handig zijn als ze dat even op de site vermelden. Het voorkomt doofstommetje spelen.
Gr, Ben.
-
Update
Ik kreeg vandaag bericht van de treinenwinkel dat pakje met onderdelen van rocky rail waren ge-arriveerd bij hun.
Nu alleen nog afwachten of het de goede zijn,dat zie ik vrijdag of zaterdag als pakje bij mij is
groet dennie