BeneluxSpoor.net forum
Algemeen => Ditjes en datjes => Topic gestart door: gerard van esdonk op 21 februari 2009, 18:29:45
-
wie kan mij helpen aan een adres en telefoonnummer
van treinenzaak molenkamp te haarlem
bij voorbaad mijn dank
m.v.g.gerard
-
Gerard,
Is niet echt een treinenzaak in de zin van een winkel. Hij staat wel altijd met een grote stand in Houten en op Rails en Eurospoor,
Het adres:
J. Molekamp
Zaanenlaan 116
2024 ZD Haarlem
Tfn: 023-527 5459
Ton
-
hallo ton
mijn dank is heel groot
ga maandag eens proberen te bellen
m.v.g.gerard
-
Iets vergeten te kopen op de beurs in Houten? ;)
-
Is dhr molemamp de wat oudere kale mijnheer? Hij heeft een grote stand met veel heren die voor hem verkopen. Klopt dit?
-
Ja.
Gr. Remco
-
o.k. heeft iemand een idee over zijn service? Vandaag wat gekocht op rail wat absoluut niet goed is. hoe gaat hij met dit soort zaken om?
-
Wat heb je gekocht dan ? En wat is er mis ? Service niveau is mij onbekend.
Gr. Remco.
-
is dit de Molenkamp die ook met philotrain handelt?
-
klopt, die molekamp.
-
Karel probeer het gerust. De service is prima. Niets mis mee.
Succes!
Jeroen
-
Wat dacht je ervan om je probleem eerst eens bij de fa. Molenkamp neer te leggen ipv hier op het forum ??? Weet je gelijk hoe het er met de service voorstaat als er sprake is van een probleem... Greetz, Paul
-
Is toch niets mis met informatie vragen Paul?
-
Nogmaals: volgens mij moet je je vraag niet hier stellen maar aan de fa. Molenkamp....
-
nogmaals: er is toch niks mis met informatie vragen PAUL?
-
Ja soms wel, want nu al wordt er wellicht onbedoeld aan ongewenste beeldvorming gewerkt. Netter is het in mijn ogen om eerst je probleem met de andere partij op te lossen.
-
Daarom dus Kareltje....
-
Dat is dan invullen van jullie kant heren. Ik vraag alleen hoe de service is.
Blijkbaar doen jullie dus aan (ongewenste) beeldvorming zonder dat je inhoudelijke informatie hebt. Is redelijk prematuur én ongewenst moet ik zeggen!!
-
Voor mij heb je gelijk Kareltje, ik zou ook eerst even informeren hoe het met de service is gesteld; weet je wat je kunt verwachten. ;D
Maar er blijven altijd mensen die menen dat ze anderen de les moeten lezen! :P
Groet, Henny.
-
Ok, de service is uitstekend! Dus bel ze nou maar... ::)
-
@ Henny
Klopt! en het laatste woord moeten hebben ;D
-
Nietus! ;D ;) Heb je al gebeld? Ow wacht, ze staan waarschijnlijk in Houten nu.
-
Ik vraag altijd vooraf naar de service:)
Even zonder gein . service is prima ,Molenkamp heeft wat dat betreft nogal een grote klantenkring en zorgt voor de meeste omzet in NL modelletjes.
Waar ik nieuwsgierig naar ben is wat heb je gekocht, wat is er niet goed? miscchien kunnen we je hier al helpen.
-
Ik vraag het normaal ook wel, ben het deze keer vergeten!
kan over de aard van het mankement nu geen uitspraak doen anders komt er ongewenste beeldvorming en dan krijg ik weer wat mede-treinisten over mee heen!
-
goede actie karel. Ik ben blij dat je je intentie prima verwoord en er totaal geen negatieve beeldvorming door ontstaat.
succes
Fred
-
Heeft iemand ook een email adres van Molekamp? Ik heb na mijn aankoop op RAil 2009 ook een 'service' gevalletje en krijg telefonisch geen gehoor.
Christoffel
-
Christoffel,
De heer Molekamp heeft geen E-mail. Als je bij hem thuis bent geweest begrijp je wel waarom..... Ruimtegebrek voor een computer(insiders weten wel waarom ;) ;D)
Even wachten tot Rail 2009 afgelopen is en dan bellen.
Grtz,
Jeroen
-
Voor degene die geinteresseerd is in de afloop. Ik heb het object vandaag terug gebracht naar rail 2009 waar Dhr molekamp stond en ik heb mijn geld terug gekregen. Hij heeft het object zelfs niet bekeken. Binnenkomen was niet moeilijk, en gratis!
Maar is dit ook niet ongewenste beeldvorming, kritische broeders?
-
Heeft iemand ook een email adres van Molekamp? Ik heb na mijn aankoop op RAil 2009 ook een 'service' gevalletje en krijg telefonisch geen gehoor.
Christoffel
Christoffel,
Als Molenkamp op Rail staat, verbaast het mij niet dat hij tijdens Rail de telefoon niet opneemt........ ;)
Geef de man even de tijd om zijn spullen weer op te ruimen en op adem te komen en dan weet ik zeker dat je hem in de loop van de week gewoon aan de telefoon krijgt.
Ton
-
Ik lees deze vraag nu pas.
In het verleden was er ook een klein probleempje, en dat is door de heer Molenkamp op voortreffelijke wijze opgelost.
Even een keer langs gaan bij de stand in Houten en je ben weer dik tevreden.
Gerard
-
Ik moest zondag werken, maar via mijn vriendin die speciaal voor mij naar Houten is gereden heb ik heel netjes geld terug gekregen. Daar ben ik heel blij mee.
Christoffel
-
Maar is dit ook niet ongewenste beeldvorming, kritische broeders?
Nee, in het geheel niet. Maar ik ben blij dat je op het onderwerp terug komt, soms of vaak gebeurt dat niet en dan is de toon gezet... Nu zien we tweemaal dat het keurig opgelost is.
-
Hallo allemaal,
Communiceert de heer Molekamp nog steeds met rooksignalen ;D of weet iemand zijn e-mail adres?
Groet Hennie
-
Je kunt hem via marktplaats een bericht sturen. E-mailadres weet ik niet.
-
Mijn ervaring is dat communiceren met zijn zaakwaarnemer op Marktplaats prima werkt.
Niet alleen als je op een aangeboden artikel reageert, maar ook als je een algemene of specifieke vraag stelt.
-
Op facebook reageert Molekamp ook redelijk snel op vragen.
-
3 x bedankt maar geen interesse om daarvoor een Marktplaats of Face Book account te openen, dus wie biedt (het e-mailadres)
-
023-5275459, niet het e-mail adres maar wel een snel en zeker contactmiddel.
-
Problemen worden zeer correct opgelost......dus prima ervaring opgedaan.
gr
Brutus
-
En een bezoek aan huis in Haarlem is een hele ervaring op zich ;D (y)