BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: System-M op 14 October 2020, 10:03:47
-
Hallo allemaal,
Zijn er wellicht ook anderen met ervaring als het gaat om contact met Piko, via hun site? Ik heb 2,5 week geleden een vraag gesteld (technische vraag over reserveonderdelen), maar tot heden nog geen reactie ontvangen. Ook niet na een herinnering ruim een week geleden. Nu speelt er natuurlijk vanalles in de wereld momenteel, dus zou ik me nog kunnen voorstellen dat mailbeantwoording niet de hoogste prioriteit heeft bij een modelspoorfabrikant. Zelf vragen ze op hun site om geduld te hebben, maar persoonlijk vind ik het anno 2020 wel wat lang duren. Ben daarom benieuwd naar ervaringen van anderen? Want misschien ben ik gewoon te ongeduldig :)
Of zijn er wellicht nog andere manieren om een technische vraag over Piko-reserveonderdelen te stellen?
grt
Marc
-
In welke taal heb je je bericht gestuurd?
Steijn
-
Piko wordt in Nederland vertegenwoordigd door Scaletrading.
Scaletrading krijgt van mij een 9+ voor klantgerichtheid.
Je kunt natuurlijk de vraag ook neerleggen bij je treinenwinkel!
-
In welke taal heb je je bericht gestuurd?
Engels.
Piko wordt in Nederland vertegenwoordigd door Scaletrading.
Scaletrading krijgt van mij een 9+ voor klantgerichtheid.
Goede tip. Ik zal hen dan ook eens benaderen.
grt
Marc