BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Digitaal => Topic gestart door: Ruud van der Sluijs op 23 June 2017, 22:33:47
-
Beste forumleden,
Na een aantal weken niets aan mijn baan in aanbiuw te hebben gedaan kreeg ik vanavond bij het opstarten van mijn Intellibox 2 de volgende melding op het display:
" Systeemfout geen Loconet.". Er kan helemaal niets meer gedaan worden met de IB
Geen enkele knop is te bedienen
De laatste keer ben ik bezig geweest met het aansluiten van Uhlenbrock bezetmelders 63330. De bezetmeldingen werden toen goed doorgegeven aan de cenrale.
Ook de loc's waar de bezetmelders mee getest werden reden probleemloos.
Om het probleem te localiseren heb ik de stekkers van de Loconet B en T aansluiting en ook de flatcable naar de Power 3 booster uit de centrale getrooken en opnieuw opgestart.
Het probleem blijft.
Ik heb het donkerbruine gevoel dat de centrale misschien naar de knoppen is.
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen over deze melding?
met vriendelijke groeten
Ruud van der Sluijs
-
hallo
waarschijnlijk is er een booster uitgang defect. De IB ter reparatie aanbieden bij Uh*
waarschijnlijk gaat het om een IB2 uit de eerste serie? Bij de nieuwere series is de booster uitgang gemodificeerd
grt
Diederik
-
Hallo Diederik,
Dank voor je reactie.
De IB Ii is inderdaad van de eerste serie. Ik heb hem aangeschaft toen hij net op de markt kwam.
Ik had al zo'n gevoel dat het geen simpel dingetje was. Dus IB in reparatie .😒
Groet
Ruud
-
De IB ter reparatie aanbieden bij Uh*
Je mag gewoon Uhlenbrock typen hoor ;)
-
weet ik, maar Uh* is wat korter ;D ;D
-
Als ik het maar begrepen heb. 😜