BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Digitaal => Topic gestart door: maartenvanderburgt op 04 November 2014, 18:22:31
-
In een discussie over keerlusmodules wordt gezegd, dat er "banen" zijn met problemen met de LK200 van Lenz.
Naar mijn mening is dat niet zo cq. zou niet zo mogen zijn.
Hierbij de oproep om u te melden, wanneer er problemen zijn, aan eurotrein@planet.nl (http://eurotrein@planet.nl)
Het gaat hierbij uitdrukkelijk om de LK200, dus niet om de reeds lang uit productie zijnde en verouderde LK100.
Maarten van der Burgt,
Eurotrein, importeur Lenz in Nederland.
-
Niemand ???
-
Ik heb je
gisteren vannacht een mail gestuurd op het aangegeven mail adres
-
Ontvangen.
Maarten.
-
Echt niemand meer ???
Zijn dat nou de grote problemen geweest ?
Dus toch alleen maar weer een loze bewering geweest ?
Ik wacht deze week nog af, dan ga ik de " klachten" afhandelen en dit afsluiten.
Maarten.
-
Zijn dat nou de grote problemen geweest ?
Dus toch alleen maar weer een loze bewering geweest ?
Maarten, Maarten, relex. ;) Je weet toch hoe het hier op het forum gaat .....
Als importeur zou ik de zaken profesioneel oplossen, niet emotioneel. Als privé persoon mag dat wel. Maar ik begrijp dat dat welseens door elkaar kan lopen ;D.
Groetjes,
Marius. (Die net een Lenz V36 HO heeft besteld (y) )
-
Om problemen te onder kennen moet je weten waar ze door veroorzaakt worden, en moet je die op de juiste manier kunnen plaatsen.
Fout zoeken is niet voor iedereen weggelegd.
Groetjes
-
Hoi Wim,
Op de Open Deur Universiteit gestudeerd? :D Ik begrijp je opmerking wel, maar in dit draadje kan ik het niet plaatsen :'( ???
Marius.
-
Als importeur zou ik de zaken profesioneel oplossen, niet emotioneel.
Vooralsnog valt er niets op te lossen, er is geen probleem. ;)
Gr, Ben.
-
Je kunt je natuurlijk afvragen wat de toegevoegde waarde is om het apart aan Maarten te melden. Dat heeft alleen zin als hij iets moet oplossen.
En dat geldt dus alleen voor mensen die via de Nederlandse importeur een LK200 hebben gekocht, problemen hebben die ze met redelijke zekerheid aan de LK200 kunnen wijten en dat probleem niet op een of andere manier hebben kunnen oplossen. En dan moeten ze ook nog de oproep hebben gelezen. Dan wordt de spoeling snel dunner.
Bovendien leest Maarten dit forum en weet dat er mensen zijn die er problemen mee hebben (gehad).
In 2011 wordt hier ook een specifiek voorbeeld aangedragen in een discussie waar Maarten ook aan deelneemt, wat hem niet verhindert om in de recente discussie net te doen of hij nog nooit van klachten heeft gehoord. Dus op dit forum gemeld is het onzin, pas als je een mailtje aan Maarten stuurt, neemt hij het serieus? Dat stimuleert ook niet erg om iets met zijn oproep te doen.
-
Oh ja, was ik dat soms? Dat wil zeggen, ik heb er intertijd eentje ingebouwd in de baan van Maikel en die reageerde volstrekt onvoorspelbaar. Het ding is teruggestuurd naar Conrad en door wat anders vervangen. Dan boeit dit draadje niet erg.
-
Henk,
wat deed Maikel dan?
Je schrijft: "En die (=Maikel) reageerde volstrekt onvoorspelbaar". ;D
Knar46
-
Niet nagekeken, maar ik denk inderdaad dat jij dat was. In mijn ogen volstrekt logisch dat je dan niet meer reageert. Probleem is opgelost door gebruik van wat anders, dus boeit dit draadje inderdaad niet erg.
Maar er was wel een probleem, waar Maarten weet van heeft. Dan komt een uitspraak als "Dus toch alleen maar weer een loze bewering geweest ?" een beetje merkwaardig over.
Niet iedereen met problemen, meldt dat na zo'n oproep. En daar zijn vaak heel valide redenen voor.
-
Had ook problemen met de LK200 en uiteindelijk vervangen door wat anders.
Met de LK100 nooit problemen gehad.
Dus er zullen wel degelijk (oud)gebruikers zijn die problemen hebben ondervonden met de LK200.
Gr,
Michael
-
Ik had een stuk of drie LK100 in mijn baan.
Veel gedonder.
Heb nu baan zonder keerlus.
De LK100 zijn te koop :)