BeneluxSpoor.net forum
Overige spoorzaken => Grootspoor => Topic gestart door: Harold Content op 10 October 2013, 16:51:38
-
zo loop je naar je werk toe en kom je bij een vrachtwagen spuiterij iets leuks tegen. De spuiterij in ijsselstein doet veel voor Terberg.
En vandaag stond daar een heus railvoertuig.
Een RRR222
The Terberg RR222 is a joint development with ZAGRO from Germany. Two specialists who have joined forces to create the ultimate rail road vehicle. Significant advantages are the good availability of components in the after market, the tight turning circle on the road and the towing capacity that allows wagons with a G.C.W. of up to 2,000 tons to be pulled.
(https://images.beneluxspoor.net/bnls/foto_1_40.jpg)
(https://images.beneluxspoor.net/bnls/foto_3_24.jpg)
(https://images.beneluxspoor.net/bnls/foto_4_16.jpg)
(https://images.beneluxspoor.net/bnls/foto_5_8.jpg)
En voor wat actie deze staat op youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=JzTl2l95_eA
En voor iedereen die wil hij stond er vanmiddag nog, met een beetje geluk morgen ook nog.
Groet,
Harolda
-
Hoi Harolda
Weet je absoluut zeker dat dit een rail weg voertuig is, want als ik de brochure vergelijk mis ik nogal wat dingen
de buffers en de koppeling voor en achter
de opbouw van de cilinders en motor achterop
de railassen
de "spatborden"
Is dit een normale trekker voor bijvoorbeeld terminals?
-
Klopt want volgens mij komt het wegvoertuig uit IJsselstein en word hij afgebouwd in Duitsland wat betreft de railtechniek!
Het is geen normale terminal trekker waar de cabine aan doet denken. Want die staan er dagelijks omgestoten te worden.
Groet
Harolda
-
Ik vraag me af wat voor motor daar in steekt, wij leveren daar voor het merendeel de motoren.
Deze zijn industrial Tier 3 gecertificeerd!
Rail dient volgens een andere cycle gecertificeerd te zijn, ben benieuwd welke certificering leading is.
Rail of industrial?
Overgins leveren wij daar onze 6,7, 9 en 11 liter motoren zowel diesel als gas.
Groeten Leen.