BeneluxSpoor.net forum
Overige spoorzaken => Grootspoor => Topic gestart door: stadlerGTW(Remco) op 07 June 2007, 10:25:53
-
Hey,
Ik vroeg mij af wat er nu eigenlijk met de 2 DH1 wadloper stellen van connexxion gebeurt aangezien de 2 rode lint stellen van syntus nu tussen Almelo en Marieberg rijden. Gaan ze misschien vaar Veolia, of worden ze terzijde gesteld ???
MVG
Remco Smit.
-
Wat mij de meest logische oplossing lijkt is dat deze stellen naar Veolia gaan.
Maar wat ook best zou kunnen is dat ze terug gaan naar de NS.
Verder zou ik zo geen ander antwoord weten.
groeten
Robbert Jan
-
Ze zullen wel naar veolia gaan die kunnen al het extra matrieel gebruiken.
-
Nou, da's ook overdreven. Het moet wel betaald worden...
De Wadlopers die binnenkort weer vrijkomen van Arriva gaan in principe terzijde, begreep ik. Veolia heeft natuurlijk de hele vloot niet nodig!
-
Krijg je dalijk 10 baks treinen van nijmegen naar venlo. Das iets teveel van het goede.
-
Hey,
Ik vroeg mij af wat er nu eigenlijk met de 2 DH1 wadloper stellen van connexxion gebeurt aangezien de 2 rode lint stellen van syntus nu tussen Almelo en Marieberg rijden. Gaan ze misschien vaar Veolia, of worden ze terzijde gesteld ???
MVG
Remco Smit.
De nieuwe treinstellen zijn niet van syntus, maar van Connexxion. De lijn Almelo/Marienberg valt onder de Concessie voor Connexxion, met als naam Twents. Hierdoor zijn ze ook in het Twents rood gespoten.
Denk dat ze tijdelijk idd wel naar Veolia gaan in Limburg
-
Die Linten zijn toch echt van Syntus omdat Connexxion dat gebeuren uitbesteed aan Syntus. Ze hebben ook niet voor niets al 2 jaar ofzo in de Syntus huisstijl rond gereden.
Groetjes Michiel
-
Syntus is een dochter onderneming van Conexxion ;)
-
Martijn: Die rode lint stellen zijn toch zeker wel van syntus zoals al gezegd was rijd syntus Almelo-Marienberg in opdracht van connexxion.
Het zijn de 3101 en 3102 die zijn vrijgekomen de 3101 zou wel een mooi stel zijn voor het spoorwegmuseum of iets dergelijks.