BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Remco vM op 15 May 2007, 01:51:25
-
Hallo, weet iemand of de flex rails van GT ook in nederland verkrijgbaar zijn in een (web)winkel? Ik heb deze ooit op een beurs gekocht en heb er goede ervaringen mee, maar helaas kom ik er nu een paar tekort.
mvrgr
Remco
-
ik koop deze rails bij "de spoorzoeker" in borkel en scahft kijk bij winkels , ik heb deze winkel daar toegevoegd.
suc6 Erwin
-
Hallo Remco
IK heb een poosje geleden van Modeltreinexpress dit antwoord op een mailtje
gekregen
Mijnheer ze staan niet op onze website maar het heet GI Itali ,als u het aan tal op geeft dan komt het goed de kosten zijn per stuk 1,85 en per 10 17,50 euro
Mvg
Henk
-
ik heb inmiddels al 3 dozenvan 50stuks verbruikt, en ik heb tot op heden geen spijt van deze railkeuze. zelfs met de combinatie met Peco wissels gaat het prima.
Nieuw Zilver N GT rails
per stuk 1,85
per 10 stuks 16,50
per 50 stuks 75,00
-
Erwin bedankt, voor je antwoord, maar onderstaande is voor mij veel dichterbij.
IK heb een poosje geleden van Modeltreinexpress dit antwoord op een mailtje
gekregen
Mijnheer ze staan niet op onze website maar het heet GI Itali ,als u het aan tal op geeft dan komt het goed de kosten zijn per stuk 1,85 en per 10 17,50 euro
Mvg
Henk
Dat zijn de flex railsen? Dat is een erg mooi prijsje dan, zal ze gelijk even mailen.
Henk bedankt voor je antwoord.
mvrgr
Remco
-
De GT ITALY rails, die zijn flex, maar minder flex dan de standaard Roco zonder bedding.
Ik zelf ben er geen voorstander van als je ze moet bewerken, voor een gewoon rechtstuk wel ideaal.
-
IK weet niet of er verschillende soorten zijn van GT Italy, maar ik heb juist de ervaring andersom. De roco's zijn zo stijf als wat en de GT's leg ik soepeltjes in bogen neer.
-
http://www.flexgleise.de/ JEEJ ! ;D
-
IK weet niet of er verschillende soorten zijn van GT Italy, maar ik heb juist de ervaring andersom. De roco's zijn zo stijf als wat en de GT's leg ik soepeltjes in bogen neer.
Er zijn verscihllende soorten Roco rails. De 2,5 mm flex is inderdaad erg stijf, maar de Rocoline flexen zijn soepel.
-
je hebt 2 soorten roco 2,5 mm flex.
de ene heeft aan een zijde het kunststof
doorlopen onder een spoorstaaf.
dit is de wat stuggere.
de ander heeft om- en om het kunststof
onderbroken.
deze is veel soepeler.
zelf gebruik ik ook veel GT flex.
deze is goed te solderen en makkelijk te
leggen.
tinus.
-
zelf gebruik ik ook veel GT flex.
deze is goed te solderen en makkelijk te
leggen.
tinus.
Dit is precies de reden dat ik op zoek ben naar gt flex rails
-
Hier haal ik mijn flex-rail weg > http://www.flexgleise.de/
Sorry, zie dat de link er al staat
-
Wat rekenen hun als verzendkosten?
-
18 euro voor verzekerd pakket naar nederland
-
18 euro zijn toch weer 10 flexrailzen ;D ;D
-
Ik heb laatst 2 stukken in H0 gekocht bij Wentink in Apeldoorn. Volgens mij hadden ze ook de N-versie liggen.
Past goed op mijn F* Profi rails.
Het ligt in mijn locloods, want ballast in de locloods is een beetje vreemd ;)
Marc
-
Ik merk in dit draadje weer dat er nog steeds verwarring heerst rondom Roco-line flexrail.
Roco-line 42406 Rechte G4, L=920mm, wordt vaak (ook door de winkeliers) als flexrail aangeduid, dit is het echter niet. Het is gewoon een rechte-rail die 4x de lengte van een standaard rechte-rail heeft, kijk maar in de catalogus.
De echtte flexen zijn 42400 Flexrail met houten dwarsliggers en 42401 Flexrail met betonnen dwarsliggers, beide ook 920mm lang. Bij deze twee is dus ook de plasticdrager met dwarsliggers om en om onderbroken.
Laat je dus geen 42406 als flex verkopen!
Groet Gerrit