BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: rard op 25 March 2012, 14:11:37
-
Hoi,
1 van mijn Rietze busmodellen is aan 1 kant beschadigd (het glas deel). Hier kwam ik helaas achter nadat mijn dealer, Luthart, gestopt was. Wat is dan de logische vervolg stap? Juist: Rietze mailen. Na een paar dagen krijg ik dit terug:
Dear Mr. van Rekum,
Thank you for your mail. Unforunately we dont supply windows as spare parts for our models. If you bought it with that defect, you can return it to your retailer for a new one.
Mit freundlichen Grüßen / With best regards
Hierna een mail terug gestuurd dat mijn dealer gestopt is, en dan ik eventueel bereid ben om ervoor te betalen. Geen reactie. Na 2 weken nog maar eens een mail achteraan gestuurd, tot op heden (2 maanden later) geen reactie...
In mijn ogen dus erg slechte service van Rietze. Ze maken mooie modellen, maar als er iets kapot is kan je het lekker uitzoeken...
Iemand hier ook ervaring mee of eventueel een idee hoe ik aan een raamdeel kom voor deze Rietze bus (rietze 66679)?
Grt,
Gerard
-
Probeer het via een andere winkel, ook al heb je m niet gekocht daar ???
Met als argument; Je kan er ook niets aan doen als een winkel stopt...
Gr Koen
-
Ook ik heb een bus met een kapot raam en inderdaad geen losse onderdelen, ruilen is geen optie want ik heb de bus in de kleuren van mijn voormalige werkgever gezet. Omdat ik het zonde vond deze bus maar weg te doen even creatief bezig, bestelbus van CarGlass ernaast, steigertje met twee Preisers en een raam (gemaakt van lamineerplastic) in de hand. Nu lijkt het alsof ze het raam aan het vervangen zijn en kan de bus (na de verbouwing) weer terug op de baan bij de garage.
-
Dat is dus gewoon klasse, deze oplossing.
Je ziet, ideen moet men hebben.