BeneluxSpoor.net forum

Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Focus2 op 20 February 2011, 16:50:30

Titel: Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: Focus2 op 20 February 2011, 16:50:30
ik probeer mailcontact tot stand te brengen met deze uitgever.
met name de heer e.vanwerkhoven- helaas reageert deze man nergens op.
is dat normaal bij de uitgever van o.a. Rail Magazine(?)
ik ben benieuwd of één of meerderen van jullie ook deze ervaring(en) hebben of dat ik mogelijk,
om wat voor reden dan ook, een soort persona non grata ben geworden.

wat is (zijn) jou (jullie) ervaring(en)?
groet,

BEn
Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: Eelco Storm op 20 February 2011, 16:55:58
Mijn ervaring met Uquilair is dat het altijd even duurt voor je reactie krijgt, maar reactie heb ik vooralsnog altijd gekregen.
Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: Gert1 op 20 February 2011, 16:59:10
Misschien tijdens werkdagen eens telefonisch proberen?

mvg,
Gert
Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: TonM op 20 February 2011, 17:04:58
Ben,

Jij bent echt niet de enige die geen antwoord krijgt op de mail.
Lees dit draadje (http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,33395.msg506932.html#msg506932) maar eens door.

Je kan het beste de telefoon pakken, dan komt het doorgaans wel goed.

Grtz,
Ton
Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: Focus2 op 20 February 2011, 17:13:41
@allen: dank voor de reacties.
ben blij dat ik niet de enige ben. :)
zou deze man nog moeten leren dat 'klanten' het belangrijkste deel van
de onderneming zijn(?). :(
voor de rest- merkwaardige opstelling, gelukkig zijn er nog andere model-bladen te koop. (y)

groet,
BEn

Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: cup-druc-han op 20 February 2011, 17:29:30
ik heb prima contact gehad met Uquilair.
Gaat het makkelijkst telefonisch.(tijdens kantooruren)
ben zelfs netjes teruggebeld om te controleren of mijn probleem was opgelost.

Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: RICROO op 20 February 2011, 21:35:20
Telefonisch gaat prima, ik had een probleem, dat is snel en goed opgelost en het gesprek aan de telefoon met de medewerker was uitermate plezierig. Recent is het tarief omhoog gegaan, maar dat is voor een dergelijk fraai blad en de bijbehorende service echt geen probleem. (y)

Mijn advies is even tijdens kantooruren te bellen.


Richard
Titel: Re:Uitgever Uquilair (Rail Magazine)
Bericht door: Focus2 op 20 February 2011, 23:12:41
service?- je mail niet beantwoorden(?)
prijsverhoging in deze tijd ruim 8% acceptabel(?)
waarschijnlijk voor een aantal lezers toch geen leuke boodschap en dat pas melden als
de termijn van opzeggen al voorbij is.
ik weet het niet hoor- moet iedereen voor zich maar afwegen.
ik prijs me gelukkig dat er ook andere bedrijven/magazines zijn.
@ allen: dank voor uw info.