BeneluxSpoor.net forum
Materieel => Modelauto's => Topic gestart door: Romar op 10 January 2011, 15:30:51
-
goede middag,
weet iemand hoe het zit bij Rietze met de onderdelen service?
Ik was bezig om een Opel vivaro weer in elkaar te zetten na wat decals te hebben op geplakt.
En toen schoot het achterlicht er met Mach 7 van door... heb die helaas nooit meer terug gevonden.
Nu kun je natuurlijk al raden dat ik hier natuurlijk graag een nieuwe voor in de plaats zou willen.
Maar hoe zit dat met de onderdelen service van Rietze?
Für Schäden, die durch unsachgemäßes Öffnen am Modell entstehen,
übernehmen wir keine Gewährleistung und können Ersatzteile wie
Karosserien, Faltenbalge für Gelenkbusse nicht liefern. Bei einzelnen Kleinteilen finden wir für
Sie sicher eine Lösung - mailen Sie uns. Bitte nennen Sie darin das benötigte Ersatzteil,
sowie die Bestellnummer des RIETZE-Modells.
Vooral dit stukje maak ik me een beetje 'zorgen' over aangezien, als ik het goed begrijp, ik dus geen recht zou hebben op de onderdelen service?
Iemand die hier misschien iets meer duidelijkheid over zou kunnen geven?
Alvast bedankt voor de moeite.
Mvg,
Romar
-
Je kunt een paar archeologen op je hobbykamer loslaten, die vinden alles terug. ;D
Zinvoller lijkt me om toch maar een mailtje naar Rietze te sturen. Daarin vertel je wat je hier ook hebt verteld, en wellicht vinden ze "sicher eine Lösung".
Niet geschoten is altijd mis.
-
Mochten die archeologen hier langs komen, dan heb ik wel een lijstje voor ze. ;D
Maar je heb wel een punt, zal eens een mail de deur uit doen, je weet maar nooit natuurlijk.
Mvg,
Romar
-
Nou wie had dat gedacht, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...
Liet ik vanmiddag een uitgeboorde zwaailampen met ingebouwde SMD LED vallen, dus ik opzoek naar dat kreng.
Je raad het waarschijnlijk al, ik pak de lamp, en waar ligt hij naast... precies, me achterlichtje. ;D
Mvg,
Romar
-
Geluk bij een ongeluk zullen we dan maar zeggen. ;D Succes met het terug plaatsen.
-
mazzel pik ook weer hoor XD
-
Geluk idd!
Rietze (net als Herpa) doen daar nooit moeilijk over hoor. Ik geef eigenlijk nooit geen reden op waarom ik het nodig heb, alleen dát ik het nodig heb... Ik krijg dan altijd netjes een mailtje terug of een weekje later een enveloppe in de bus...
Grt,
Gerard
-
Oke, goed om te weten dat de service in ieder geval goed is. (y)
-
naar aanleiding van dit draadje gisteren ook eens een mail gestuurd naar Herpa en vanmorgen al de bevestiging ontvangen dat de gewenste onderdelen op de weg zijn naar mij! (y) heel snel en mega vriendelijk!
Ik had enkele Minikits gekocht voor een autotrein, en er misten bij twee setjes wat onderdelen.
Groet
Bernd