BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Modeltreinproblemen en -vragen => Topic gestart door: Jos B. op 28 December 2010, 20:07:44
-
Zoals de titel al zegt.
Jos.
-
ja
-
En hoe?
Jos.
-
Maar dat was je vraag niet Jos.
Maar goed, draadjes weer op hun orginele plek terug solderen en sleper verwijderen...
-
Het kan natuurlijk altijd, maar het hangt er vanaf hoe de sik is omgebouwd. De een gebruikt een superdunne sleper, de ander freest een deel van de bodem weg.
Heb je een fotootje, ook van de onderkant.
-
Oke, maar hebben deze Sikken nu vaste assen of geïsoleerde assen?
Nee, het sikje is nog niet in mijn bezit.
Ik heb een AC versie gekocht, omdat de DC versie van deze variant moeilijk te vinden is.
Jos.
-
Een AC versie van een sik is meestal nog moeilijker te vinden dan een DC versie ::) Maar is het niet handiger om nog een 2e sik te kopen en een kap wissel te doen en dan die andere weer te verkopen??
-
.
Ik heb een AC versie gekocht, omdat de DC versie van deze variant moeilijk te vinden is.
Jos.
Welke variant?
DC-sik's zijn niet echt schaars, wel hebben velen een verkleefde motor en evt een kapot tandwieltje, even opletten dus.
Geef me 3 weken en ik heb een goed exemplaar voor je gevonden.
AC-siks (vooral origineel AC) komen veel minder voor.
Ik wil die van jouw dus evt graag overnemen. :)
Groeten, Martin.
AC-Nederlands periode 1tot5
-
Het is de gele variant met Kraan.
Jos.
-
Als je hem niet houd en Jos hem niet wil, dan wil ik die ACsik met kraan wel, dus da's je probleem in elk geval niet.
erik :)