BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: mass am see op 25 October 2010, 08:04:51
-
Hallo beneluxers,
Bas en ik hebben van Peter Gootzen en Roco br 182 gekocht, we hebben via beneluxspoor (PB.tjes) contact gehad, we kregen iedere keer vlot bericht terug.Dat was rond de 14de van deze maand, vorige week heb ik voor Bas 100 euro overgemaakt op de rekening die Peter ons gaf,in de loop van de afgelopen week las ik hier op beneluxspoor dat er meer mensen waren die problemen haden met de levering na betaling naar Peters rekening.Eerst dacht ik misschien heeft een defecte computer,maar omdat er vorige week een oproep kwam in ditje en datjes (oproep) reageerde Peter dat hij erg ziek was geweest en in de week erna erg durk had op zijn werk om het achterstallige weg te werken en geen tijd had om naar het postkantoor te rijden, omdat het in de vroege ochtend nog niet geopend was en in de avond al weer gesloten was, Daar kan ik in komen, maar in de tijd dat die ander op zijn trein zat te wachten kregen Bas en ik zeer vlot PBtjes,Mocht Peter het te druk hebben met zijn werk en niet in staat is om onze lok op te sturen dan had altijd een PB tjes te sturen daar had ik wel begrip voor gehad,maar we zijn nu 11 dagen na de betaling verder, en heb niet meer vernomen, het was een kleine moeitje om een berichtje te sturen, dat kost minder dan het schrijven van deze PB.
DUS Peter Gootzen wie of wat ben je
zie een copie van een ander slachtoffer.
we overwegen om aangifte te doen
Beste medeforumleden,
Wie kan mij helpen aan het emailadres en/of telefoonnummer van medeforumlid Peter Gootzen?
Ik heb van hem een lok gekocht en betaald op 23 september. Tot op heden geen lok gezien...
Aantal keren Pb'tje gestuurd maar geen reactie.
Of is er iets anders aan de hand? Alle info is welkom.
Bijvoorbaat dank, Enrico
Mvgr Bas en Evert Masselink
-
Hallo Bas en Evert,
Je kunt altijd het geld storneren ( terug halen).
Als je de situatie echt niet vertrouwd, kun je altijd aangifte doen.
Zelf heb ik dit gehad op MP, toen ik een waarschuwings-advertentie plaatste nam de verkoper gelijk contact op en maakte gelijk het geld weer over.
Gr. Henk
-
Volgens mij kun je alleen een automatische incasso storneren.
-
Hallo NS8714,
Je hebt volkomen gelijk m.b.t. het storneren (mijn fout)
-
Zelf overgemaake betalingen kun je niet storneren.
Overigens is meneer Gootzen via andere wegen best te traceren hoor, (Google, Hyves etc) soms helpt het om iemand via andere wegen even te 'herinneren' aan zijn verplichtingen.
Hij is op zoveel internet locaties actief of te traceren dat ik me geen opzet voor kan stellen, het zal meer nalatigheid zijn of een persoonlijke reden hebben. Wat van zich laten horen is dan wel het minste wat hij vandaag kan doen.
-
heb op google gekeken en op hyves en idd daar kom je zijn naam tegen zelf de straat waar hij woont, dat ik wat langer moet wachten op deze lok vindt prima, maar een mailje, telefoontje of pb'tje (hij heeft 3 mogelijkheden kost toch bijna geen moeitje, ik vindt het erg laks.zelf heb ik ook vele treintjes via hier of MP verkocht en zelfs als je verschillende banken hebt kan het binnen 4 dagen geregeld zijn dat de mensen hun treinen in bezit hebben.
dus ik hoop dat meneer Gootzen dit ook leest en contact met mij op wil nemen
mvgr Evert.
-
Goedenmorgen allen.
Ik heb vorige week ook en gesprek gehad met Dhr Gootzen.
Ik heb ook wat bij hem besteld en hij gaf mij te bekennen dat hij de afgelopen week niet of nauwelijks thuis zou zijn.
Hij zou het pakketje van mij komende week dus deze week versturen.
Ik wacht nog even geduldig af , maar in geval van nood heb ik zijn adres en kan hem dus een bezoekje gaan brengen. 8)
Groetjes Chris (y)
-
..en idd daar kom je zijn naam tegen zelf de straat waar hij woont
Als het de correcte persoon is ga je er toch even langs? ::) ;) Met alle respect; als je iets verkoopt en je hebt de centen binnen dien je er voor zorg te dragen dat het gekochte zo snel mogelijk opgestuurd wordt. Niet zo moeilijk, even inpakken en naar de post brengen. Kost niet zo veel tijd, en op die manier blijft je (goede) naam verzekerd. Allerlei uitvluchtjes, beloftes en smoesjes ten spijt. Daar zou ik ook wantrouwig van worden..... :)
Evert, sterkte. Ik hoop van harte dat het goed komt.
-
Hoi Ronald,
Emmen (DR) en voerendaal daar ga je niet even heen.
-
Allereerst, goedemorgen :-)
Ik begrijp jullie zorgen en zal ook maar meteen het boetekleed aantrekken. Ik heb nogal eens de neiging om meer hooi op mijn vork te nemen dan ik aankan. Dat is zeker geen goede eigenschap en daar zal ik ook zeker aan moeten werken. Dit resulteert er dan ook in dat de verzending van pakketjes niet altijd even vlotjes verloopt. Er ligt hier inmiddels weer een aardige berg pakketjes te wachten op verzending. Die gaan allemaal nog deze week de deur uit.
Wat ook niet echt meehelpt is natuurlijk het feit dat TNT het woordje service langzaam weg aan het bezuinigen is... Er is hier alleen nog maar een postloketje in een kantoorboekhandeltje. Dat is elke maandag gesloten en dinsdag t/m vrijdag slechts geopend van 09:00 tot 17:00. Op zaterdag is de winkel wel open, maar het postloketje niet... Dus als je een normale fulltime baan hebt zoals ik, wordt het je nou niet echt makkelijk gemaakt om iets te verzenden.
Dat is natuurlijk geen excuus voor het feit dat ik een berichtje had moeten versturen. Daar komt de sloddervos in mij helaas weer boven. Laat het in ieder geval duidelijk zijn dat het nooit mijn opzet was om iemand op te lichten. Iedereen heeft altijd zijn spullen gekregen en dat zal ook altijd zo zijn. Alleen ben ik gewoon soms wat vergeetachtig en laks, waardoor het vaak te lang duurt.
Woensdagochtend heb ik een paar uur vrij, dus dan zal ik de aanhanger van de buurman even lenen en een retourritje naar het postloketje maken om de berg weg te werken. Dus iedereen kan zijn spulletjes donderdag of vrijdag tegemoet zien.
Nogmaals mijn excuses voor de vertraging.
Mvg, Peter
-
Hier in de randstad kan je bij vele Albert Heijn winkels tegenwoordig ook TNT zaken regelen!
op deze manier kan je zolang de albert heijn open is, je pakketjes versturen.
hierbij weet ik natuurlijk niet of er ook zo'n AH bij jullie in de buurt zit!
-
Altijd bijzonder dat dit soort verkopers totaal geen tijd hebben voor wat voor zaken dan ook maar wel juist dit bericht kunnen lezen.
Ik heb daar sterk mijn vraagtekens bij! Iedereen heeft op zijn werk pauze en zou dan een pakketje op de post kunnen doen.
Dus kort samengevat, ik geloof niet in dit soort smoesjes!!
-
Hier in de randstad kan je bij vele Albert Heijn winkels tegenwoordig ook TNT zaken regelen!
op deze manier kan je zolang de albert heijn open is, je pakketjes versturen.
hierbij weet ik natuurlijk niet of er ook zo'n AH bij jullie in de buurt zit!
Dan nog kan de TNT balie niet binnen de gehele openingstijden open zijn.
Opleiding kost tijd en geld, daarnaast kan het bij die balie zo druk worden dat er geen tijd meer over blijft voor de normale werkzaamheden.
-
De zaak is (voorlopig) opgelost.
Als het pakje aangekomen is melden we dat hier weer.
Zolang gaat dit topic op slot.