BeneluxSpoor.net forum
Algemeen => Ditjes en datjes => Topic gestart door: Hans van de Swaluw op 10 January 2007, 08:41:13
-
Aangezien ik wat onderdelen van een kermisattractie nodig heb die missen in de doos heb ik al een paar dagen geprobeerd dit via de website van Faller te bestellen.
Ik krijg echter bij elke pagina alleen de bovenkant te zien met de diverse keuze knoppen doch blijft verder alles leeg.
Ligt dit in dit geval aan de instellingen van mijn browser (IE7) of is er iets aan de hand met de site? Met andere websites heb ik geen problemen. Tot op heden tenminste niets gemerkt.
Ik hoor graag of de site bij anderen wel werkt of niet. Zo ja, dan moet ik verder spitten in de settings van mijn browser.
Alvast bedankt.
Hans
-
Hallo
Ik krijg de site open bij de kundendienst staat het telfnr. onder de foto
Ersatzteil-/Anleitungsanforderung formulier gaat ook gewoon open
http://www.faller.de/start.php?lang=dt&naviUp=8&naviDown=1&page=service/ersatzteil/ersatzteile_dt.html
cusss
Hans
-
Hans,
Lukt bij mij dus niet. Ook niet via jouw link.
Dan moet ik het toch in mijn settings gaan zoeken.
in ieder geval bedankt voor je antwoord. Ik zoek verder.
Hans
-
Hans,
Ik heb hetzelfde probleem, ligt dus aan faller of wij hebben beide hetzelfde probleem, maar dat lijkt me stug; 3 dagen geleden was de faller site nog wel goed te bereiken.
-
Ik liep gisterenavond tegen hetzelfde aan hoor, zit dus echt bij Faller. Overigens vind ik hun website soweiso uiterst traag, als ik hun was zou ik dat verbeteren en snel, het is toch de etalage van je bedrijf!
-
Allen bedankt voor jullie berichten.
In ieder geval hoef ik (voorlopig) ook even niet bij mijzelf instellingen door te worstelen.
Ik wacht dan maar geduldig af totdat Faller iets heeft gecorrigeerd.
Mvg,
Hans
-
Hallo allemaal,
Ik kan gewoon op dce site van Faller komen, duurt een paar sec. Ik werk via een ADSL lijn via planet.nl
Hans
-
Hallo,
Dan zal de storing herstelt zijn inmiddels. Ik heb 10Mb down en 1Mb upload verbinding!
-
Hans,
Nu zie ik iets meer nl. een (deel van) een witte pagina. Verder nog niets.
Ondertussen alle mogelijke en relevante instelling gedaan / gewijzigd in IE7 doch nog steeds geen verdere verbetering. Wel vervelend want ik kan nog steeds mijn missende onderdeel niet bestellen. Ik stuur ze anders wel een berichtje naar het algemene e-mailadres hoewel het dan mogelijk niet de juiste persoon bereikt.
Ik denk dat bij jou mogelijk de site uit je cache komt.
Mvg,
Hans
-
Website werkt weer.
Zij het dat niet alles in één keer korrekt opent doch het is gelukt het formulier voor de onderdelen in te vullen.
Iedereen bedankt voor de aandacht.
Mvg,
Hans
-
Voor zover ik het kan beoordelen, hebben ze bij Faller meer verstand van bouwpakketen maken dan van correcte HTML.
- Peter
-
Misschien zijn ze wel hun server aan het opruimen voor de vele nieuwtjes van 2007 die gaan komen ... ;D
-
Voor zover ik het kan beoordelen, hebben ze bij Faller meer verstand van bouwpakketen maken dan van correcte HTML.
Eigenlijk hoop ik dat wel. ;D