BeneluxSpoor.net forum
Overige spoorzaken => Grootspoor => Topic gestart door: Private SNAFU op 07 August 2010, 16:37:42
-
16:30:10 07-08-10 07/069 GROUP-1 PRIO 1 HAARLEM - SANTPOORT N 1,0 HAARLEM BRAND TREINSTEL NS [ 752 570 595 746 741 ]
0106525 BRW Veiligheidsregio Kennemerland (OvD Midden)
0106581 BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode OvD)
0107011 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Beroeps)
0107081 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Lichtkrant)
0107084 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Besturing Kazerne)
0107086 BRW Kennemerland (Haarlem West) (Intern Alarm)
0107111 BRW Kennemerland (Haarlem Oost) (Beroeps)
0107181 BRW Kennemerland (Haarlem Oost) (Lichtkrant)
0107186 BRW Kennemerland (Haarlem Oost) (Intern Alarm)
0108999 BRW Veiligheidsregio Kennemerland (Monitorcode)
Iemand die weet wat er aan de hand is?
Gr,
Bart
-
Plan V 878 is volledig aan het uitbranden bij Krommenie...
-
Zo te zien aan het bericht zijn er een aantal figuren met rood gekleurde auto's naar de bovengenoemde lokatie in Haarlem gegaan. Mogelijk dat die personen iets meer weten. :-)
-
Ik hoor net dat in de buurt van Haarlem Centraal (westkant)alles is afgezet... Volgens mij gaat het hierom....
Martijn
-
Er is brand in een goederentrein in Santpoort volgens teletekst pag. 122
gr
Pascal
-
het betreft het terzijde gestelde plan T stel wat in de spoor driehoek staat in Haarlem.
-
http://www.rtvnh.nl/nieuws/index.asp?newsid=111399
Groet Jaap
-
Was veel rook in de omgeving. Zal het aangestoken zijn? Treinen vanuit zandvoort gingen ook niet meer naar hlm. Zag een SLT stil staan.
-
Wat is een goederentreinstel ? Weer een voorbeeldje van de media die nergens verstand van heeft
-
Wat is een goederentreinstel ?
Dit (http://www.windhoff.de/e/v1/csp/cargodba.htm) bijvoorbeeld?
-
In de driehoek van Hlm staat de PlanT 509 in brand, Tz sinds okt.2008.
-
Exact 35 jaar en 2 dagen na het uitbranden van de 878 bij het naburige Krommenie... Zat vanmiddag net je foto te bekijken van de 878 bij Nieuwersluis in "Elektrische treinstellen in Ned". Stond daar op dat moment toevallig ook nog de DE-5 182?
-
T wordt toch tijd dat dat rangeerterrein es beter bewaakt wordt.
( en graag geen inhuur van italianen daarvoor:)
-
Het is in ieder geval "schoongebrand" , wat ze in de jaren 60 bij Koek ook deden. Plan T kan zo naar de sloop.... Bakken zullen wel doorgezakt zijn
-
Op de foto's is ook nog te zien dat er een DEII naast staat, strak in de grondverf.
Zou toch niet zo zijn dat deze veel schade oploopt door de hitte etc?
-
Het terrein is zeer slecht beveiligd. Ik zie er wel vaker mensen op gaan :-\ is niet zo moeilijk als je een beetje kan klimmen. Is daar vorig jaar niet ook wat gebeurt? De plan u vernield?
-
Ik ben er het afgelopen jaar 3 keer geweest en 1 keer ben ik daar bewaking met honden tegen gekomen, 1 keer 2 personen zonder honden en 1 keer geen kip te bekennen. Het is maar wat je slecht beveiligd noemt. Het terrein is makkelijk te betreden door een los hek. Als dat er nog is.
-
Waarom moet je een terrein beveiligen waar je geen enkel recht heb om te komen >:( .
Dat geldt ook voor de hobbyist.
Ik kom hier bijna wekelijks voor mijn werk, maar bewaking heb ik hier nog nooit gezien!!!.
En daarbij al zou er bewaking rond lopen waarom zaten er dan nog steeds zwervers in de 509?.
als je dat bewaken noemt stort het geld dat het moet kosten dan maar op mijn rekening.
-
http://www.nu.nl/binnenland/2308002/treinstel-in-brand-nabij-station-haarlem.html (http://www.nu.nl/binnenland/2308002/treinstel-in-brand-nabij-station-haarlem.html)
Dit staat er over op NU.nl
-
Op Teletekst van de NOS lees ik net dat het om een oude Sprinter gaat ???
En een Daf 33 is dan zeker een BMW 7-serie ;)
Heren journalisten als je het niet weet zeg dan niets......
-
Op Teletekst van de NOS lees ik net dat het om een oude Sprinter gaat ???
Och, plan V/T zal best wel eens een sprinter in een sprinterdienst hebben vervangen, dus zodoende kan het best als een oude sprinter worden aangeduid. Je moet sprinter alleen niet meer als treinstelnaam zien maar als treincategorienaam. Het is maar net hoe je het bekijkt. Overigens had de NS eind jaren '80 al het plan om 2 categoriën in te voeren, intercitymaterieel en 'stadsgewestelijk materieel'* (sprinters dus).
Ernst-Jan
* bron; "Het spoor" bladzijde 95
-
hmm
eenn goederentreinen zonder mensen aan boord
journalisten ook altijd... die hebben er geen verstand van :D
-
Waarom moet je een terrein beveiligen waar je geen enkel recht heb om te komen >:( .
Jij doet je huis zeker ook nooit op slot... :)