BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: MBZE_Erik op 26 March 2010, 18:56:11
-
Wie kan mij de prijzen vertellen van de volgende producten bij Kuijpers-Hobby huis in Utrecht.
F6101
F6117
F6160
F6172
F6173
Railverbinder Flex
F6433 Railisolatie
F6436 Overgangs verbinder
F6470 Zittende figuren
En ja ik heb ze al meerdere keren een mailtje gestuurd en de eerste keer ook of ze het op voorraad hadden (kreeg ik leuk terug ja op voorraad maar geen prijzen)
En weet iemand misschien ook een andere trein winkel in de buurt van Utrecht die deze spullen tegen een schappelijke prijs hebben ?
B.v.D
Erik.
-
030 - 2315505
mvg,
Gert
-
Laat ook allemaal maar zitten sluit draaitje maar of gooi het weg
Erik.
-
Het lijkt me het enige bruikbare en meest logische antwoord dat Gert geeft. Hoe had je gedacht dat iemand hier de prijzen weet van een indivuele boodschappenlijst bij een bepaalde winkel? ??? Morgen bellen dus.
Het is heel jammer overigens dat winkels in het algemeen hun E-mail klanten niet serieus nemen. Als ik een mailtje stuur naar een winkel en ik krijg daar geen antwoord op, koop ik ergens anders. Ik moet toch alles via de post krijgen, dus voor mij is het belangrijk dat de correspondentie via de mail goed gaat. Zou een winkel binnen 24 uur een mailtje terug sturen, wat makkelijk moet kunnen (ik heb ook een winkel gehad, bij ons werkte dat wel zo), ga ik niet verder zoeken. Prijzen zijn over het algemeen toch gelijk.
-
Het lijkt me het enige bruikbare en meest logische antwoord dat Gert geeft. Hoe had je gedacht dat iemand hier de prijzen weet van een indivuele boodschappenlijst bij een bepaalde winkel? ??? Morgen bellen dus.
Het is heel jammer overigens dat winkels in het algemeen hun E-mail klanten niet serieus nemen. Als ik een mailtje stuur naar een winkel en ik krijg daar geen antwoord op, koop ik ergens anders. Ik moet toch alles via de post krijgen, dus voor mij is het belangrijk dat de correspondentie via de mail goed gaat. Zou een winkel binnen 24 uur een mailtje terug sturen, wat makkelijk moet kunnen (ik heb ook een winkel gehad, bij ons werkte dat wel zo), ga ik niet verder zoeken. Prijzen zijn over het algemeen toch gelijk.
Precies dat probleem heb ik ook!
Vraag je naar iets speciaals of ze het hebben, hebben ze het wel nou vraag ik of ze misschien dat artikel ook nog hebben. Laten ze niets meer horen, en daarbij word er een punt achter gezet.
Ook ik moet veel kopen via internet. En soms valt het me tegen dat ik een lijstje hebt (nu met 5 dingen) die ik wil bestellen, dat ik deze artikelen bijna nooit bij 1 dezelfde webshop kan vinden.
Daarom probeer ik vaak te mailen, maar goed. Zo zal het wel blijkbaar werken :-\
-
En waarom dan niet even bellen? Zo van: "Ik heb u net een mailtje gestuurd om het u gemakkelijk te maken, dan hoeft u alle catalogusnummers van de artikelen die ik zou willen bestellen niet allemaal te noteren. Ziet u kans om later vandaag op mijn mailtje te reageren? Dat zou heel fijn zijn!"
Toegegeven: het zou niet nodig moeten zijn dat je er achteraan belt, maar het helpt ongetwijfeld wel.
mvg,
Gert
-
En waarom dan niet even bellen? Zo van: "Ik heb u net een mailtje gestuurd om het u gemakkelijk te maken, dan hoeft u alle catalogusnummers van de artikelen die ik zou willen bestellen niet allemaal te noteren. Ziet u kans om later vandaag op mijn mailtje te reageren? Dat zou heel fijn zijn!"
Toegegeven: het zou niet nodig moeten zijn dat je er achteraan belt, maar het helpt ongetwifeld wel.
mvg,
Gert
Juist, dat is ook vaak mijn oplossing! en inderdaad, het kost ze minder klanten als ze je gewoon terug mailen. :$
-
Ik vind het geen goede zaak dat je genoodzaakt bent een paar dagen later er nog eens achter aan te bellen om nog eens te herhalen wat je geschreven hebt. Je maakt het ze juist makkelijk door ze een lijstje te geven die ze niet à la minute hoeven op te zoeken. Het hoeft van mij niet direct, maar niet helemaal niet reageren. De instelling tov Email moet veranderen en serieus worden genomen. Als de winkeliers nu al niet goed met de communicatieontwikkelingen meegaan, hoe moet het dan met de nieuwe generatie klanten die verwacht via chat direct vragen te kunnen stellen?
-
Vertel het de winkelier. Ik weet het al... ;D
-
Geeft Albert H. ook antwoord als je vraagt wat de spruitjes kosten vandaag ("je" even vertalen als 5 miljoen mensen)
Voor prijzen heb je toch de websites van de fabrikanten of importeurs?
Ik lees vaak dat onze hobby zo duur is, door dit soort vragen wordt hij alleen maar duurder.
Groet, Anne W
-
Ik vraag om het bij mij thuis af te leveren. AH te Z heeft daar zijn winkel Albert voor. Je zoekt je boodschappen bij elkaar,incl prijs. En Albert komt het brengen.
Als ik bij een winkel kijk die ook thuis aflevert mag ik toch weten wat het kost wat ik daar bestel. Wil een winkel dit niet moet ze ook geen site met besteloptie nemen.
-
Ok, ik denk dat we redelijk afdrijven hier, ik zet dit draadje dan ook op slot. De antwoorden voor de TS zijn al gegeven en verder is daar m.i. niet veel meer aan toe te voegen.
Gr. Remco.