BeneluxSpoor.net forum

Wat zijn we aan het bouwen? => Banen of diorama's => Topic gestart door: Peter van der Leek op 28 January 2010, 22:34:41

Titel: 3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: Peter van der Leek op 28 January 2010, 22:34:41
Naar aanleiding van https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,24715.msg376633.html#msg376633
Kom op Mitchell, je kan het!  (y)  ;)
Titel: Re:3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: Mitchell op 28 January 2010, 22:38:59
Hoi peter,

ik heb nog eens gekeken,, het zal betekenen dat de breedte (voorkant tot achterkant) een halve meter in werkelijkheid is!

ook is de kans heeeel groot dat je totaal niks van de texture ziet! dit omdat het in H0 al aan de mindere kant is!

ik denk dat we voor N helaas nog even moeten wachten? :-[ de technologie komt er wel voor :D

tot die tijd is het denk ik voor jullie styreen met een geprinte texture (ja gewoon op papier :P )
Titel: Re:3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: Peter van der Leek op 29 January 2010, 17:32:13
Daar kan ik ook prima mee leven hoor.
Kan je dan wel het basis model maken zonder texture?
Titel: Re:3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: btraornsuhobcd op 29 January 2010, 19:50:45
tot die tijd is het denk ik voor jullie styreen met een geprinte texture (ja gewoon op papier :P )

Dan bied decalpapier de uitkomst natuurlijk!

(https://images.beneluxspoor.net/bnls/CTA_bakken2.jpg)
Ik ga er binnenkort eens mee aan de slag.
Titel: Re:3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: Peter van der Leek op 30 January 2010, 00:21:01
 (y)  (y)
Titel: Re:3D/RM: CTA bakken met texture N
Bericht door: btraornsuhobcd op 30 January 2010, 16:07:05
Ik heb maar even een  eigen draadje  (https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,25410.msg388117/topicseen.html#new)gestart over het maken van de CTA bakken m.b.v. decals. Daar dat niet overeenkomt met het onderwerp van dit draadje. ;)

Bart