BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Gorillus op 16 January 2010, 19:02:40
-
Hallo,
Ik stond vandaag bij de treinenshop flevoland, maar de winkel was dicht en binnen is het een ravage.
Volgens een medewinkelier zijn ze al de hele week dicht en waren ze laatst verhuisdozen aan het inladen.
Zijn ze gestopt of verhuisd o.i.d.?
De site is nog gewoon bereikbaar en daar staat nog het huidige adres op.
Wiet weet er wat meer?
Groeten Richard
-
Volgens een medewinkelier zijn ze al de hele week dicht en waren ze laatst verhuisdozen aan het inladen.
Zijn ze gestopt of verhuisd o.i.d.?
waarom heb je dat dan niet gelijk gevraagd...??
eric
-
Omdat die gene het ook niet wist, en het alleen gezien had tijdens het winkelen.
Daarom mijn vraag, als ik het namelijk al wist ga ik het natuurlijk niet vragen....
-
Ik was vandaag van plan om even er naar toe te gaan en te kijken of de twee buffers van mijn Roco blokkendoos binnen zijn.Ik heb een maand of drie geleden bij hem gekocht. Echter door omstandigheden kwam het er niet van.
Mischien verhuizen ze naar een ander deel van Lelystad ???
-
Mischien verhuizen ze naar een ander deel van Lelystad ???
Een winkelier die verhuist plakt meestal een papier op het raam met daarop het nieuwe adres.
-
Een winkelier die verhuist plakt meestal een papier op het raam met daarop het nieuwe adres.
Je heb gelijk Klaas.Heb ik niet bij stilgestaan.
-
hallo daar
de treinenshop bestaat alleen nog maar op internet.
de eigenaar vertelde diverse mensen een ander verhaal[vakantie/verbouwing]
zo deelde deze mensen mij mede[ik werk in omgeving van oude treinenhoek]
bij navraag aan familie van eigenaar deelde deze mij mee dat hij via internet wil gaan vekopen.
en daarom de winkel heeft opgedoekt.
als er hier mensen zijn die bestellingen hebben gedaan en betaald zullen zij dit via internet of via zijn club dienen te regelen.
anders kunnen jullie naar je geld en je spullen fluiten.
groetjes
andre
-
als er hier mensen zijn die bestellingen hebben gedaan en betaald zullen zij dit via internet of via zijn club dienen te regelen.
anders kunnen jullie naar je geld en je spullen fluiten.
groetjes
andre
Fraaie zaak dan. Hij veranderd de zaak en de consument kan de zaak gaan regelen om aan zijn spullen te komen. Lijkt mij dan dat je als verkoper even alles goed op een rijtje zet en mensen inlicht.
-
Dus stuur een meeltje naar de eigenaar en vraag hem hoe het zit. Lijkt me de meest voor de hand liggende manier ipv een tweede "total gate" te ontketenen ;D
-
Ik heb ze een tijdje terug gemaild, maar daar heb ik niks meer van vernomen. Geen idee of dat gaat werken dus...
mvg Bjorn
-
hallo daar
de treinenshop bestaat alleen nog maar op internet.
de eigenaar vertelde diverse mensen een ander verhaal[vakantie/verbouwing]
zo deelde deze mensen mij mede[ik werk in omgeving van oude treinenhoek]
bij navraag aan familie van eigenaar deelde deze mij mee dat hij via internet wil gaan vekopen.
en daarom de winkel heeft opgedoekt.
als er hier mensen zijn die bestellingen hebben gedaan en betaald zullen zij dit via internet of via zijn club dienen te regelen.
anders kunnen jullie naar je geld en je spullen fluiten.
groetjes
andre
Wild-west verhalen Andre. Vertel eens waarheden. Allereerst ben ik al een hele tijd geen eigenaar meer. Jij hebt ook geen kontakt gehad met mijn familie, dus waar haal je het vandaan.
Vakantie/verbouwing? Als je ziekenhuis vakantie wilt noemen en een operatie een verbouwing zit je aardig in de buurt.
Ik heb nog wel een poosje daar 'op vrijwillige basis` mogen rondlopen, maar de huidige eigenaar heeft geen mogelijkheid om de zaak voort te zetten. Zelf ben ik helaas te ziek om nog wat te kunnen blijven doen, dus heeft de eigenaar besloten te stoppen met de winkel. Ik heb hem net nog gesproken en hij zal alles afhandelen zoals verwacht mag worden.
Gun hem dus de tijd om dat te regelen. Het kontakt gaat wel rechtstreeks naar die klanten en dat zal hij echt niet via Beneluxspoor doen. Tot slot wil ik nog even melden dat ik de eigenaar ben geweest van de Treinenhoek en dat ik weinig van doen heb met Treinenshop Flevoland behoudens dat ik een aantal zaken een poosje heb waargenomen om de eigenaar in de gelegenheid te stellen het nodige te regelen.
Johan
-
dus heeft de eigenaar besloten te stoppen met de winkel. Ik heb hem net nog gesproken en hij zal alles afhandelen zoals verwacht mag worden.
Gun hem dus de tijd om dat te regelen. Het kontakt gaat wel rechtstreeks naar die klanten en dat zal hij echt niet via Beneluxspoor doen.
Het eerste wat hij moet regelen is zorgen voor een duidelijke communicatie naar zijn klanten. Een briefje op de deur is volgens mij een kleine moeite en neemt in ieder geval veel onduidelijkheid weg.
Dat hij dit niet via dit forum doet is een logische stap maar hij heeft een eigen website daar kan ook een briefje geplaatst worden.
John
-
Hoi,
Voordat het ongezellig wordt hier, doen we deze even op slot. Hiermee stellen we iedereen in de gelegenheid om de zaken uit te
voeren danwel af te ronden op zijn of haar gewenste wijze (y)
Bedankt voor het begrip,
Een fijne avond gewenst,
Gr. Remco.