BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: Peter Spruit op 11 February 2009, 22:41:44
-
Ik probeer al een 3 tal weken support te krijgen van I collect .
Weet iemand hoe ik hun kan bereiken daar op hun normale E-mail adres geen respons komt
Groetjes
Peter
-
Hoi Petdig,
ik zat met hetzelfde probleem.
In december op diverse manieren gemaild (via website en programma) maar tot op heden geen mail response.
Vandaag ( ja ik las je bericht hier en werd meteen aan dit herinnert) telefonisch contact met de vrouw van Kevin de Joode en deze beloofde mij dat Erik Spierenburg contact met me zou opnemen.
Zal meteen even melden dat ik dan niet de enige ben, en als ik ben terug gebeld zal ik dat hier even melden.
Groetjes Marco
-
ik ben er zelf ook mee bezig geweest en moet ook zeggen dat het contact erg slecht is.
na veel moeite tot gelukt maar niet tot volle tevredenheid moet ik zeggen.
maar de aanhouder wint dat wel.
-
Iemand nog ondertussen succes hiermee gehad ?? Ik krijg gewoon geen enkele reactie of support buiten de melding dat mijn vraag ontvangen in en zo snel mogelijk zal worden beantwoord.
eerlijk gezegd valt me dit ondertussen erg zwaar tegen van I Collect.
-
Ik heb ook al meerdere malen kontakt gezocht en dat lukt steeds maar niet. Er zou ook nog een bèta versie van Icollecttrains komen. Ik heb me als tester aangemeld, maar je hoort niets!!
gr. Peter
-
Heeft niemand van de Forummoderators eventueel contacten met I collect ware.
Heb de indruk dat meerdere forum leden toch wel met het gelijke probleem zitten ?
Peter
-
Programma gedownload. Bedrag overgemaakt en maar wachten op de licentie. Hoe noemen we dat ook weer. Bestellen, betalen en niet geleverd krijgen?
Misschien ben ik wel iets te ongeduldig, maar op hun site staat toch echt vermeld dat je de licentie krijgt direkt nadat de betaling door hun is ontvangen.
Op mail ook geen enkele reactie. Ik vind dit een kwalijke zaak.
Johan
-
Eerlijk gezegd ben dus ook niet te spreken over de huidige gang van zaken.
Vroeger werd er toch binnen een redelijke termijn door de mensen van i-collect Ware gereageerd op vragen of bij problemen maar nu is de support gewoonweg beneden nul. Op diverse e-mails bekomt men totaal geen antwoord, reminders worden gewoonweg genegeerd en mails via hun site krijgen een standaard bericht dat het goed ontvangen is en men hierop zal reageren......... wat dan meestal ook gelijk het laatste bericht is dat men krijgt.
Wie weet wat meer wat daar aan de hand is. Geloof nu niet dat ze de boel willen tillen maar vind het wel jammer dat de volledige support en ondersteuning niet meer ernstig wordt genomen en men de mensen gewoon verder in de kou laat staan.
Peter
-
Misschien een andere interpretatie van I collect? >:(
-
Moet blijkbaar ook gaan geloven dat I Collect een andere betekenis begint te krijgen.
Helaas na enkele weken nog geen stap verder. Op hun eigen forum klagen demensen over hetzelfde probleem.
Ondertussen nog van andere mensen gehoord dat ook zijn met der gelijke problemen zitten
Blijkbaar moet ik toch concluderen dat deze heren er de brui aan hebben gegeven.
Onbegrijpelijk dat men dan nog wel hun programma kan kopen...Maar ook zoals een reactie hoger aangaf hier ook verder niets mee van hoort.
Jammer......erg jammer.
Iemand met een alternatief daar ik toch mijn collectie terug wil documenteren
Peter
-
Hier hetzelfde probleem. Heb een herinstallatie moeten doen, licentie kwijt. Eerder was dit geen probleem, nu reageert men niet meer helaas.
Gr, Ben.
-
Bijzonder goed ( en gratis) vervanger
http://www.gregorybraun.com/RRTrains.html
sukses!
-
Tx voor de tip Han !!
Programma is inmiddels geinstalleerd en eerst overzocht vertoont veel overeenkomst met I collect :D
Gelukkig had ik een hard printout kopij.
Ga van de week beginnen met alles terug in te geven ........
Nogmaals bedankt
Peter
-
Hallo Allen-
De afgelopen maand heb ik al een aantal keer de vraag gekregen of het over is met iCollectTrains.
Nou, daar is niets van waar. Het is absoluut _wel_ waar dat de support helemaal niet op het nivo is waar ik het zou willen hebben, een tijd lang eigenlijk slecht is geweest. Ik kom er gewoon vaak niet aan toe. Dat is erg jammer want suppport was een van de dingen waar we in uitblonken tot voor een jaar geleden. De laatste maand gaat het trouwens al weer veel beter, het komt zo zoetjes aan weer op het nivo waar het hoort: antwoord binnen 24 uur.
We hebben trouwens iemand gevonden die 3 dagen in de week de support op zich wil nemen en die begint daar in Mei mee. We zullen zien of dat helpt, wij denken natuurlijk van wel!
Voor wat betreft de nieuwe ontwikkelingen aan de software, we werken hard aan de nieuwste versie. Die versie is echt weer veel mooier en handiger. Daarnaast is het een versie die helemaal VISTA ondersteunt en de Microsoft Office 2007 look-and-feel heeft. Ik zou er graag wat van willen laten zien aan jullie maar ik heb even geen idee hoe ik schermafbeeldingen plaats hier ::)
Dan de licenties, die gaan gewoon door, als je een nieuwe licentie nodig hebt hoor ik het graag van je. Dat blijft natuurlijk ook doorgaan. In de nieuwe versie zit een ander licentiesysteem waarbij je kunt herinstalleren zonder dat je een ander nummer nodig hebt.
Met andere woorden, het is stil geweest de afgelopen twee jaar maar iCollectWare en dus ook iCollectTrains leeft hoor!
Met vriendelijke groeten,
Erik Spierenburg
-
Hallo Eric,
Sportief dat je even van je laat horen. Ik stel dat ieder geval op prijs! (y) Ik ga je weer mailen voor een licentie. Ik hoop dat je me gaat helpen.
En ik kijk uit naar de Vista versie.
Gr, Ben.
-
Nog deze middag een nieuwe licentie ontvangen. (y)
Gr, Ben.
-
Bij deze wil ik melden dat ik van Eric vandaag ook mijn nieuwe licensie gekregen heb, waarvoor uiteraard mijn dank !!
Heb bovenstaande woordje uitleg van Eric is ook zeer gewaardeerd geweest
Mvg
Peter Spruit
Gent
-
ik heb de demo ook gebruikt van icollecttrains, en was daar best tevreden over.
maar toen ik las over de slechte response van de support afdeling van icollect ben ik gaan twijfelen over het aanschaffen van een licentie.
nu ik het bericht van erik heb gelezen ben ik wel weer bereid de stap te gaan nemen.
echter wacht ik dan wel nog even op de nieuwe versie daarvoor.
Ferry
-
We zijn inmiddels drie jaar verder. Volgens mij ligt de zaak weer helemaal stil en krijg je geen enkele respons.
Weet iemand meer?
Dick
-
Eric doet niet de minste moeite meer om support te geven.Dus ook geen licenties meer.Antwoord zelfs niet via zijn facebook account.Is eigelijk zover gekomen dat het internetfraude is.
Zodra ik de tijd heb open ik een dossier tegen hem.een Nederlandse collega gedupeerde zou eigenlijk beter een klacht neerleggen via de consumentenprogramma's zoals radar en het andere waar ik nu niet op de naam van kom.
Nu zit je met een goed produkt die je niet meer kan gebruiken terwijl je er wel hebt voor betaald.Zou beter zijn als het wordt aangepast naar een persoonlijke code die je op eender welke pc kan gebruiken.
PS: er is ook een icollect forum.
-
Icollect, oftewel "I collect", nomen est omen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nomen_est_omen)!
mvg,
Gert
-
Kan dit helaas ook alleen maar beamen wat Bellejt schrijft
Voel me ook redelijk opgelicht. Geen enkele support /reactie vanuit I collect .
Moment dat de boel vast loopt of je hebt een nieuwe pc nodig dan ben je de klos.
Als je een dossier opent zet mij er alvast ook maar bij op als gedupeerde
Mvg
Peter
-
Ook ik heb gevraagd om een nieuwe licentie code ivm andere laptop en ook geen respons, op facebook geprobeerd hem te zoeken.
Moet het nu nootgedwongen onder vmware draaien waarvoor ik destijds een extra licentie code heb gehad, maar dat is toch minder fiin als lokaal
Iemand uberhaupt in 2013 nog iets vernomen van iCollect??
-
man weigert te antwoorden maar laat de centjes (euro's) graag in zijn zak verdwijnen.Kan vanuit Belgie moeilijk wat ondernemen.De Nederlanders hebben ptorogramma's op TV die wat meer kunnen.Dus ga deze weg op en de heer moet reageren.Hij heeft een aktief facebook profiel en zou momenteel in Nederland verblijven.Mss ook zijn compaan in het plaatje betrekken.Belgidche politie kan er weinig aan doen.Helaas.En zijn site hacken wil ik ook niet want dan ben ik de klos.
-
Je zal in Belgie toch ook wel aangifte kunnen doen van oplichting? En dan zal de politie toch actie moeten ondernemen.
Ik begrijp uit jou reactie dat hij nog steeds geld incasseert zonder tegenprestatie.
Lijkt het me toch duidelijk.
Gisteren hebben ze hier in NL iemand opgepakt die via marktplaats auto onderdelen verhandelde en het geld incasseerde maar niets leverde. Duidelijk gevalletje oplichting.
Gr.
Eric
-
Misschien kan zijn medeontwikkelaar antwoord geven
http://nl.linkedin.com/pub/kevin-de-joode/4/9b6/952
Of via dit profieltje de Hr Spierenburg zelf benaderen.
http://nl.linkedin.com/pub/erik-spierenburg/4/395/b4b
succes!
nog een kleine toevoeging: Het KVK nummer wat deze heren op hun website opgeven is niet meer geldig. Dat betekent dat het bedrijf niet meer op rechtsgeldige gronden functioneert.
-
Omdat ik het pakket iCollect Trains kwalitatief erg goed vind, maar niet op mijn nieuwe PC had kunnen activeren heb ik de maker Erik Spierenburg een mail gestuurd waarin om een licentiecode of andere oplossing vroeg. Hij heeft me netjes geantwoord en later een werkende licentiecode gemaild. We kunnen dus het programma iCollect Trains blijven gebruiken.
Zijn antwoord:
"Altijd goed om te horen dat er nog steeds mensen zijn die iCollectTrains met plezier gebruiken.
Wat mij betreft krijgt altijd iedereen die een licentiecode aanvraagt netjes een licentiecode, zonder dat ie daarvoor extra hoeft te betalen.
Een mailtje naar erik.spierenburg@kaasbv.nl met als onderwerp „iCollectTrains licentie” en in het mailbericht de unieke code uit het scherm Help>Support>Licentie invoeren is daarvoor al voldoende.
Het klopt deels wel wat je zegt, er wordt aan iCollectWare momenteel niet meer ontwikkeld. Mijn dagelijks leven zat teveel in de weg.
Dat is jammer maar zo is het. Er zijn plannen om het in de toekomst weer op te pakken maar die zijn niet concreet."