BeneluxSpoor.net forum
Algemeen => Ditjes en datjes => Topic gestart door: Marc! op 02 February 2009, 19:01:01
-
Hallo allemaal,
Ik heb een Digirails setje gekocht voor mijn Roco 2275 (bruin) om daar en juist seinbeeld mee te maken, nl een omgekeerd L-sein. Setje ingebouwd in de 2200 en aangesloten op de decoder. Op de testbaan en omschakelen. Helaas de voorzijde van de 2200 gaf wel een omgekeerd L-sein maar de achterkant niet. Doorverbinding 1 had ik goed gemaakt. Toch maar proberen om een A-sein te maken. Dat werkt wel. Tja wat nu. Ik heb een mail aan Digiraisl gestuurd en het probleem uitgelegd. Keurig een mail terug gekregen dat ik de defecte print mocht opsturen en dat ik een nieuw exemplaar retour kreeg. Vandaag bij de post zat een nieuw print met lichtbalk want die had ik al vast gelijmd. Aangelsoten en nu werkt het omgekeerd L-sein aan de achterkant ook.
Ik wilde jullie laten weten wat een fantastische service Digirails levert! echt TOP!
Digirails, bedankt voor de fantastisch service!!!
Mvg,
Marc
-
Spoorgenoten,
Vorige week een functiedecoder DR1015 ingebouwd. Helaas gaf mijn TC vervolgens een kortsluit-meldig aan, terwijl het inbouwen/solderen toch niet zo moeilijk is. Hierna was er weinig functie meer over van de decoder.
Vervolgens een e-mail gestuurd naar Digirails waarop ik te horen kreeg dat ik de decoder maar op moest sturen.
Men zou dan kijken of repareren zinvol was of dat de schoothoop de enige optie was.
Vandaag (vier werkdagen later) lag er een nieuwe decoder in de brievenbus met een briefje erbij. Men had nog geen tijd gehad om te kijken, maar stuurde maar een nieuw exemplaar.
Dit is Service met een hoofletter S.
spoorse groet,
Hans
-
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
Volledig mee eens, TOP.
(y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y)
-
Ik kan me hier ook bij aansluiten! Bij het inbouwen van een printje voor de Roco 2400 is bij het terugplaatsen van de kap een ledje losgekomen van de printplaat. Het defecte printje werd 1-op-1 vervangen door een ander exemplaar plus wat tips om de kap makkelijker terug te kunnen plaatsen. Dit is echt topservice (y)
-
Jongens,
Ik wil de pret niet drukken hoor, maar is het niet normaal wat ik lees. Zo hoort het toch te zijn? Ik ben ook in andere winkels deze service gewend.
Groet, Enrico
-
Noem het normaal of niet, tegenwoordig is niet elk bedrijf meer zo actief met ondersteuning etc.
Tegenwoordig lijkt het bij sommige bedrijven alsof je een misdadiger bent wanneer je reclameert dat een onderdeel defect is.
Ze starten dan eerst uitgebreide onderzoeken om toch wel zeker te weten dat je niets fout hebt gedaan. En dat gaat niet altijd even vriendelijk, ondervind ik nu weer aan den lijve...
En een ander voorbeeld: Dell (sorry, even off-topic) heeft alle nederlandse ondersteuning gestopt... Kortom, als je geen talen machtig bent dan sta je met de rug tegen de muur.
en zo zijn er vele bedrijven die klanten in de kou laten staan.
Dit is een beetje een zelfde soort topic als deze:
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,17112.0.html (https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,17112.0.html)
Daar werd ook geschreven dat service normaal is.
Johan
-
Wat ik bedoel te zeggen:
Als we allemaal een topic gaan schrijven wanneer we ergens goed behandeld zijn is dat de omgekeerde wereld. Dat acht ik namelijk normaal en niet interessant. Ik wil weten waar het fout gaat en waar je niet goed behandeld wordt. Dat levert (optimistisch als ik ben) minder maar meer bruikbare topics op.
Groet, Enrico
-
Niet geheel mee eens.
Digirails levert ook prima service als jezelf het printje om zeep helpt of bv een led afbreekt.
Dat blijven ze niet tot in den treure doen, maar ze doen het wel. En dat doen niet veel bedrijven.
-
Dat is geen service, dat is een relatiegeschenk.
-
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.
Dus voor mij hebben ze nooit iets hoeven omruilen.
-
Als iemand de boel sloopt en de fabrikant is zo aardig om t om te wisselen dan spreek je niet over service maar over een geschenk. Heeft niet meer met service te maken want dat overstijgt het fenomeen service enorm!
vandaar een relatiegeschenk bij vervanging!
Heeft dus weinig met onzin te maken!
-
ok, zo kun je het ook opvatten.
-
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.
Dus voor mij hebben ze nooit iets hoeven omruilen.
Dat komt nog wel, jij wordt ook (ooit eens) ouder en minder vast van hand ;D
Max
-
ooit ;D
-
Dat is onzin, want voor mij is dat niet nodig, ik lees de handleiding en breek geen ledjes.
Ik lees de handleiding ook. Volgens digirails verschillen de afmetingen van de lichtgeleider in de loc van Roco per produktierun. Je kunt dus mazzel hebben, of pech. Evengoed, de service is top.
-
Ja, wacht. Ik dacht dat Moppersmurf het tegen mij had, dus betrek mijn opmerking niet op anderen, maar slechts op mijzelf. ;)
-
Nieuws te lezen op de digirails site.
lichtprintjes voor de piko hondekoppen.
-
Opvallend... een printje voor een relatief kleine hoeveelheid Hondekoppen (alleen de groene misten hun omgekeerd L-sein , en het is niet eens per se fout, tot 1963 klopt het gewoon)