BeneluxSpoor.net forum
Algemeen => Ditjes en datjes => Topic gestart door: hoefhaan op 22 January 2009, 17:57:22
-
Gisteren een mail gestuurd naar Faller met daarin de vraag voor vervanging van twee onderdelen van een stationsoverkapping: de twee perrons. Door een kleine meetfout de verkeerde plaatsen gekozen voor de staanders van een in breedte variabele overkapping. (faller 120280) bleef ik met wat onnodige gaatjes in het perron zitten :-[
De stoute schoenen aangetrokken en:
Vandaag(!) geheel kosteloos twee nieuwe perrondelen ontvangen. :D
Het is een bedrijf wat goed loopt en veel verdient, dus sommigen zouden niet ander verwachten maar ik vind het een dikke pluim waard!!! ;D
(we moeten toch ook wel eens iets positiefs kunnen schrijven, dus dit wilde ik even kwijt!)
-
Warme douche van Tros Radar?
;)
-
Hee, ik moet ook nog een mailtje aan Faller sturen dan :P
Heb nog een H0 brug liggen die niet helemaal goed gegaan is ;D
1 van de platen die je moet buigen om in de bogen te doen is gesmolten :-X
Waar heb je je mailtje aan verstuurt?
-
Via de faller website, www.faller.de en dan even op het nederlandse vlaggetje klikken. Dan via Service naar Ondersteuning Direct. Daar kun je je vraag stellen.
Succes!
-
Oke bedankt. :D
-
Ik had van die schuur met paarden stallen een voorwand, die niet goed gegoten was. Een briefje met foto naar Faller en binnen enkele dagen had ik een nieuwe voorwand.
Later kocht ik het motortje om de deuren electrisch te openen en sluiten en toen kreeg ik een koper tandwieltje niet op het bijgeleverde asje.
Weer gemaild en binnen een paar dagen een nieuw tandwieltje en asje gratis gekregen.
Dit is toch niet zo bijzonder. Gewoon service.
Van de draaibrug van Walthers was van het grote tandwieltje het pennetje afgebroken.
Na een emailtje ontving ik weken later een nieuw tandwiel goed verpakt met een heel pennetje. Het kwam helemaal uit Amerika, dus dan duurt het wat langer.
Het pennetje bedient een micro schakelaar, waardoor de brug in de open stand stopt, dus wel een belangrijk pennetje.
Gewoon service.
Wat ik wel raar vind van Faller is dat ze de oude mallen van POLA gebruiken en dan die modellen onder de naam FALLER verkopen. Die modellen hebben nog steeds dezelfde slechte passing als onder de naam POLA.
Dus niks topservice, gewoon service en de fabrikanten zijn het verplicht om te doen.
Groetjes
Wil
-
Dus niks topservice, gewoon service en de fabrikanten zijn het verplicht om te doen.
Ze moeten het maar willen doen. Gewoon netjes van Faller. Als je soms kijkt wat winkeliers/fabrikanten van b.v. electronica aan waardeloze service bakken ... ook al zijn ze het verplicht.
Gr, Marc
-
Hoefhaan...
Bovenal... het is fijn om te lezen dat er (nog) mensen dankbaar kunnen zijn en de kleine dingen in't leven waarderen. Ook al zijn sommige dingen nog zo logisch, ze zijn nooit vanzelfsprekend...
Cheers Henk
-
Henk
Hele wijze woorden, dat zouden idd meer mensen moeten waarderen.
Groetjes
Arthur
-
Warme douche van Tros Radar?
;)
Met recht.Ze zijn keurig netjes met hun klanten , Ik heb hun nog een foto van de watermolen die in Kinderdijk staat op gestuurd (waar ik nieuwe wieken en wieklijsten voor moest hebben) Spontaan kreeg ik een pakket met de wieken en lijsten en een kerstkaart van hun.
Echt top van Faller.
mvrg,
Jan van den Berg
-
Nog een voorbeeldje:
Half jaartje terug een mailtje richting faller gedaan met de vraag of ik een aantal losse perronoverkappingen kon bestellen en nog wat los grut. Weekje later lag e.a. in de bus incl factuur (welke me erg hard meeviel), maar...... 1 dag later kreeg ik een zelfde doosje nog een keer met dezelfde onderdelen!
Ik een mailtje gedaan of ik het 2e doosje terug kon sturen, dag later een reactie. Terug sturen niet nodig, we zullen de 2e factuur vernietigen! ;D ;D
Erg netjes! ;) :)
-
Er waren wat hekjes gesneuveld van mij Kermis attracties, zijn toch zeker al een aantal jaren oud.
Dus afgelopen woensdag een berichtje gestuurd of ik deze Spritzlinge kon na bestellen.
Vanmorgen ging de deurbel, een pakketje van Faller met de gevraagde delen werd bezorgd.
Ik vindt dit gewoon service van een fabrikant die zijn klanten waardeert.
Groetjes
Arthur
-
dan ga ik ook maar eens een mailtje richting duitsland sturen! :)
Heb het een en ander via MP gekocht, en er bleek nog een extra tankstationnetje bij te zitten die niet meer compleet is.
Even de onderdelen inventariseren, en kijken wat het gaat kosten...
-
Het is een bedrijf wat goed loopt en veel verdient,
Ondertussen loopt hier ook een ander draadje....
Nico
-
Dus niks topservice, gewoon service en de fabrikanten zijn het verplicht om te doen.
Als je zelf een fout maakt en het bouwpakket verkeerd in elkaar zet MOET Faller helemaal niets en is het de service van de fabrikant. Zeker als er van een oude kermis atractie iets breekt en dit netjes word vervangen. Voor mij betekend dit juist dat Faller qua klantvriendelijkheid er boven uit komt.
Jeffrey
-
@ nico
Op welk draadje doel je? kun je een link geven?
-
dit draadje...
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,21697.0.html (https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,21697.0.html)
-
dit draadje...
https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,21697.0.html (https://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,21697.0.html)
Dat heeft toch niets met de service te maken?
Ik hoop in ieder geval dat mocht het straks weer goed gaan, dat de service zo blijft! (y)
-
Ik heb 2 weken geleden een missend onderdeel doorgegeven
en heb nog niets.......
-
Ik heb 2 weken geleden een missend onderdeel doorgegeven
en heb nog niets.......
Mij is verteld dat je het beste in het Duits een mailtje kan sturen, dan "heb" je het sneller dan als dat je het in het Nederlands hebt verzonden, maar dat weet ik natuurlijk niet! :)