BeneluxSpoor.net forum
Overige spoorzaken => Mediatheek => Topic gestart door: mijnspoor op 02 January 2009, 16:01:52
-
hoi,
ik kan de website van "railhobby" niet meer openen, is deze soms uit de lucht? of ligt het aan mijn pc/verbinding?
groeten,marco
-
Ik kan deze website ook niet meer openen.
Jos.
-
bij mij werkt hij gewoon
probeer eens andere sites te openen
of gebruikt CTRL-F5
-
alle andere sites waar ik vaak kom,doen het gewoon,behalve deze.
dit krijg ik in beeld....De webpagina kan niet worden weergegeven.....?
-
Ik krijg ook : webpagina kan niet worden weergegeven.
Andere sites krijg ik ook gewoon.
Jos.
-
Bij mij is ook geen website te zien.
Mvg
Ruud
-
Ik kan ook geen railhobby site openen?
-
vreemd ik heb net de "Mening Railhobby community" ingevuld.
hier doet alles het gewoon.
-
Bij mij wel, maar....
wat is ie traag...
en ik vindt deze nieuwe site erg rommelig,
Frederico
-
Heb geen problemen om te site te openen.
-
het adres is wel nog gewoon ....railhobby.nl.... ?
-
Bij mij doet ie het ook goed en ja, gewoon railhobby punt nl, dan kom je er wel.
-
dan weet ik niet wat het kan zijn,maar hier krijg ik geen verbinding.helaas
-
bij mij doet de website het wel
-
En gaan we hier nou mee door tot we allemaal antwoord hebben gegeven en tot de ontdekking komen dat de website bij de helft wel werkt en bij de andere helft niet?
Volgens mij hebben we dit soort draadjes al vaker gehad ......
??? ??? ???
-
Kan dat kwaad of raakt iemand hierdoor gedupeerd dan?
Zo krijgt railhobby nog eens bezoek van mensen die anders nooit zouden kijken, en zo zien de kijkers eens wat van railhobby.nl (of niet).
En hoe zit dat bij jou? Doet ie het wel of doetie het niet? :)
Maak je niet druk joh en doe gezellig mee. ;D
-
Vooruit dan. ;)
Ik stem voor! Bij mij werkt ie.
8)
-
Ze zijn zojuist lijf gegaan met hun nieuwe site:
Nieuwe website live!
Welkom op de nieuwe website van Railhobby. We zijn zojuist online gegaan met deze interactieve communty. De komende tijd worden er nog veel dingen verbeterd en toegevoegd, maar wij vragen nu alvast uw mening om de website zo optimaal mogelijk te laten functioneren!
Misschien gaf dat wat vertraging
-
Hier werkt die ook gewoon hoor.
-
Hier niet... Niet eens een pingetje...
Toevallig anderen met dit probleem ook via een Ziggo verbindinkje???
Alle andere websites die ik regelmatig bezoek doen het hier ook gewoon, verder niets aan de hand.
Groetjes,
Dave
-
@ Dave,
Ik heb inderdaad ook een Zigg# Ver&%nd#@g.
Mvg
Ruud
-
Ik ben ook met Ziggo aan het kloemelen.
Waar kan dat dan aan liggen dat ie bij Ziggo niet te krijgen is?
En natuurlijk het zelfde verhaal als Dave.
Jos.
-
@ Jos,
Moet je even in het zenderpakket van L1 kijken of hij erbij staat in Mheer. ;)
Mvg
Ruud
-
Geestig Ruud, heel geestig. ;D
Jos.
-
Gezien ik (en wellicht ook anderen) geen problemen hebben met andere websites, hoeft dit echter niet per definitie aan Ziggo te liggen.
Mogelijk hangt er voor de webserver(s) van RailHobby 1 of andere firewall welke gebruik maakt van bepaalde connectie-filters. Dit kan wel eens een probleem geven als een gedeelte of het hele Ziggo segment op 1 of andere blacklist o.i.d. is verschenen waar dat filter gebruik van maakt.
Zal niet de 1e keer zijn dat zoiets gebeurd (onlangs nog een groot gedeelte van het UPC netwerk op 1 of andere vage blacklist waar ik zowieso mijn twijfels over had).
Andersom is ook een mogelijkheid, dat Ziggo een blokkade heeft staan op het IP of segment waar de RailHobby server op draait. Maar volgens mij worden poort 80 en de pingetjes (+ een paar andere) zowieso nooit geblokkeerd bij Ziggo en laten ze alles door. Dus ik denk niet dat het daar aan zal liggen...
Maargoed, we wachten af...
Groetjes,
Dave
-
Dingen als brakke DNS servers bij je provider willen ook wel eens zulke resultaten geven...
-
Ik denk ook dat het waarschijnlijk iets met DNS te maken heeft.
Railhobby heeft z'n website vernieuwd en het kan wel een dag duren voordat alles bij de DNS servers op de juiste wijze verwerkt is.
"Nieuwe website live!
Welkom op de nieuwe website van Railhobby. We zijn zojuist online gegaan met deze interactieve communty. De komende tijd worden er nog veel dingen verbeterd en toegevoegd, maar wij vragen nu alvast uw mening om de website zo optimaal mogelijk te laten functioneren! "
Gerard
-
Het adres lijkt hij wel goed te resolven... IP is gelijk aan diegene die ik via de XS4ALL verbinding van kantoor zie.
Groetjes,
Dave
-
Op verzoek van medewerkers van de Railhobby plaats ik hier het volgende bericht:
Men verzoekt de Ziggo klanten met problemen te mailen naar marketing AT uitgeverijscala PUNT nl
Graag je IP-adres, internet browser en Ziggo klantnummer meesturen.