BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Modeltreinproblemen en -vragen => Topic gestart door: rvredebregt op 15 December 2008, 16:51:11
-
Afgelopen week 2x brawa bericht gestuurd voor onderdelen,krijg geen respons.
Bestaat brawa nog?Is het a.g.v kredietcrises in problemen?Is het bedrijf overgenomen?Is het laksheid om te antwoorden?Of ontbreekt het aan fatsoen?Wie weet meer?gr Rene.
-
N.a.w. krijg je binnen een paar dagen een factuur voor de spullen die je hebt gevraagd. Zelf krijg ik nooit antwoord, maar alleen een factuur (met een weekje ongeveer) waarna (na betaling) de onderdelen worden verstuurd.
Vorige week nog het e.e.a. binnengekregen.
-
Rene,
Ik heb laatst ook een Brawa loc gekocht waar een ruitenwisser van bleek verdwenen.
Ik heb via de site het nummer van het betreffende onderdeel opgezocht en een mailtje met mijn verhaal naar Brawa toegestuurd.
Inderdaad een aantal dagen niets van gehoord, totdat de brievenbus klepperde met een kleine plof op de deurmat.
Twee ruitenwissers netjes verpakt in een doosje met een factuurtje dat ik niets hoefde te betalen! Service van de zaak.
Dit is nou wat wij als modelspoorders willen op het gebied van onderdelenservice. Gewoon rechtstreeks via de site van de fabrikant zonder tussenkomst van een importeur o.i.d. en ook nog snel en correct. Grote hulde voor Brawa!
Alex
-
Dank voor de reactie,dit schept duidelijkheid met vr gr Rene.
-
Beste medeforummers,mijn kritiek was onterecht,vanmorgen keurig verpakt in de bus :brawaonderdelen ,schappelijke prijs,wat een ander forumlid vermeldde ,geen bericht ,de onderdelen liggen ineens in de bus,met gr rene.