BeneluxSpoor.net forum

Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: rard op 01 June 2008, 16:09:12

Titel: Wat is er loos met de faller kundendienst?
Bericht door: rard op 01 June 2008, 16:09:12
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de faller onderdelen dienst? Heb al 2-3x een aanvraag ingedient maar ik hoor er helemaal niks, noppes, nada van?  ???
Titel: Re: Wat is er loos met de faller kundendienst?
Bericht door: brendan op 01 June 2008, 16:55:30
Hallo gerard,

Misschien problemen met de e-mail bij faller, misschien hebben ze het onderdeel niet op vorraad, misschien dit misschien dat.....wie zal het zeggen
Maar waarom moet er dan gelijk wat mis zijn met de faller kundendienst??

Groeten Brendan

PS:laatst faller onderdeel besteld en had het zo in huis
Titel: Re: Wat is er loos met de faller kundendienst?
Bericht door: rard op 01 June 2008, 17:25:03
ook dat heb ik geprobeerd (kundendienst[at]faller.de)

helaas geen reactie.... (na 3 maanden)
Titel: Re: Wat is er loos met de faller kundendienst?
Bericht door: Ruud NS op 01 June 2008, 18:32:28
Hallo Gerard,

Als je het al verschillende keren hebt geprobeerd en er komt geen reactie vind ik dit ook wel raar, kunnen ze toch op zijn minst een automatisch antwoord geven, misschien zoiets als dit:
"Unseren kundendienst ist überarbeitet, er hat um seine Entlassung gebeten" ;)

Maar zonder gekheid Hobbytime is toch de importeur zou je het daar niet eens navragen.

Mvg

Ruud
Titel: Re: Wat is er loos met de faller kundendienst?
Bericht door: Jan van den Berg op 01 June 2008, 18:42:51
Ik doe het via de post een briefje en een een kopie van de onderdelen lijst.
gaat tot nu toe perfect .Na een dag of 8 heb ik tegenpost met het ontbrekende onderdeel.