BeneluxSpoor.net forum
Vraag en antwoord => Algemeen => Topic gestart door: rard op 01 June 2008, 16:09:12
-
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is met de faller onderdelen dienst? Heb al 2-3x een aanvraag ingedient maar ik hoor er helemaal niks, noppes, nada van? ???
-
Hallo gerard,
Misschien problemen met de e-mail bij faller, misschien hebben ze het onderdeel niet op vorraad, misschien dit misschien dat.....wie zal het zeggen
Maar waarom moet er dan gelijk wat mis zijn met de faller kundendienst??
Groeten Brendan
PS:laatst faller onderdeel besteld en had het zo in huis
-
ook dat heb ik geprobeerd (kundendienst[at]faller.de)
helaas geen reactie.... (na 3 maanden)
-
Hallo Gerard,
Als je het al verschillende keren hebt geprobeerd en er komt geen reactie vind ik dit ook wel raar, kunnen ze toch op zijn minst een automatisch antwoord geven, misschien zoiets als dit:
"Unseren kundendienst ist überarbeitet, er hat um seine Entlassung gebeten" ;)
Maar zonder gekheid Hobbytime is toch de importeur zou je het daar niet eens navragen.
Mvg
Ruud
-
Ik doe het via de post een briefje en een een kopie van de onderdelen lijst.
gaat tot nu toe perfect .Na een dag of 8 heb ik tegenpost met het ontbrekende onderdeel.