BeneluxSpoor.net forum
Algemeen => Het stationsplein => Topic gestart door: Arjan6511 op 05 January 2025, 14:25:02
-
Modje: de originele vraag (https://forum.beneluxspoor.net/index.php?topic=113665.msg3222517810#msg3222517810) was wat Railhobby gaat doen met de specials nu de neurenbergspecial is afgeschaft.
Vraag het ze even, voor zover nog niet al gedaan (y)
-
Vraag het ze even, voor zover nog niet al gedaan (y)
Op hun website is niets te vinden en vandaag zijn ze natuurlijk niet bereikbaar.
Vermoedelijk heeft Spoorzeven het in het januari-nummer gelezen, maar dat heb ik nog niet in de bus gehad.
Bor
-
Ja, het nieuwe nummer. Ik heb een online abonnement..
-
Op hun website is niets te vinden en vandaag zijn ze natuurlijk niet bereikbaar.
Vermoedelijk heeft Spoorzeven het in het januari-nummer gelezen, maar dat heb ik nog niet in de bus gehad.
Bor
Inmiddels al antwoord gekregen op je vraag?
-
Januari-nummer nog niet ontvangen. Jij wel?
Bor
-
"Ben benieuwd hoe Railhobby dat dan gaat rechtbreien voor de abonnees die een all-in abonnement met twee specials hebben.
Daar heeft men immers al voor betaald."
Je kunt ze toch even mailen met je zorgen over het rechtbreien?
Jij verneemt dat de special is geschrapt en bent benieuwd hoe ze dat (financieel?) gaan rechtbreien. Ik geef een hint: Mail ze even, heb je het uit eerste hand. Simpel.
-
Kennelijk zit het jou nogal hoog. Het lijkt mij dat ze ALLE abonnees moeten inlichten.
Als de Volkskrant voortaan niet meer op maandag zou verschijnen, zou het toch ook normaal zijn dat ze dat niet puur als een mededeling in de krant zetten,
maar ook toelichten hoe dat wordt opgelost voor de abonnees?
Ach, misschien ben ik wel te fatsoenlijk voor deze wereld...
Bor
-
Het zit jou hoger dan mij denk ik, jij stelt het aan de kaak op een forum, het echte antwoord kun je van hunzelf krijgen. Doe dat, en deel het antwoord (y) Simpel.
Hier de boel aanzwengelen, zeker als je "rechtbreien" gebruikt, levert steevast een hoop berichten en discussie op. Daar kan je het ook om te doen zijn, maar daar ga ik dan even niet van uit. Mail ze ekkes, klaar.
-
Nou, het simpele feit dat je er speciaal aandacht aan besteed terwijl dit allang naar het Stationsplein was verdwenen, zegt me genoeg.
Maar vooruit, ik ga ze mailen en meldt het antwoord dan vervolgens niet hier.
:P
Bor
-
Stationsplein is gewoon een forumonderdeel hoor. Geeft misschien ook aan dat het door jou geconstateerde mogelijk financiƫle debacle (abo's hebben wel betaald, krijgen het nu niet) hier op dit forum ook minder gepast is.
In "rechtbreien" zat natuurlijk al je waardeoordeel over RH, los van dat: Jij bent benieuwd, antwoord kun je bij RH krijgen. Ze bijten niet. Succes!
-
Als jij niet begrijpt dat als mensen ergens voor betaald hebben ze dan ook recht hebben conform de overeenkomst geleverd te krijgen, zou ik never nooit zaken met jou willen doen.
Het gaat gewoon om fatsoen, maar aangezien jij 'rechtbreien' al kwalificeert als een waardeoordeel, is dat hele begrip voor jou misschien wel een brug te ver.
Bor
-
Ik snap dat heel zeker wel, maar ik denk dat jij iets minder snapt dat jij dat met hun moet bespreken ipv een bijdrage zoals je hebt gedaan op het forum hiero.
Nog een keer succes?
-
Wat ik jou maar niet aan je verstand gepeuterd krijg, is dat het aan degene die een overeenkomst niet na kan of wil komen is om daarover te communiceren.
En dus nadrukkelijk niet aan degene die allang aan zijn verplichtingen heeft voldaan. Dat je zoiets simpels niet begrijpt, is veelzeggend.
Bor
-
Nogmaals: inhoudelijk met RH opnemen! Krijg je het meest heldere antwoord, hier niet.
Nogmaals succes?
-
Ja, als jij het antwoord wit weten, zit er voor jou niets anders om dat te doen.
Bor
-
Nee, dat is mooi, nu ga je het nog omdraaien ook.
Nog een keer succes met je benieuwdheid naar het rechtbreien!
-
Het is me duidelijk dat jij nooit gaat begrijpen hoe overeenkomsten juridisch in elkaar zitten.
Bor
-
Meer dan dat jij denkt te weten. Probeer eens met alles wat jij kunt te begrijpen dat ik, en verder niemand hier op het forum die geen connectie heeft met RailHobby een inhoudelijk antwoord kan geven op jouw bijdrage waarin je aangeeft benieuwd, rechtbreien etc.
Vooral ook omdat je een soort verkapte winkeliersbespreking lijkt te willen welke, met reden, niet is toegestaan .
Ik heb meerdere pogingen gewaagd aan te geven dat de enige partij die jou wel van een antwoord kan voorzien RailHobby is. Daar moet je dus zijn. Eigenlijk best simpel zou ik nogmaals stellen ;D
succes?
-
Misschien wordt het tijd dat je eens iets nuttigs gaat doen in plaats van als een papegaai steeds hetzelfde riedeltje af te spelen?
Dit is namelijk een forum over modelspoor en hier houden we als modelspoorders elkaar op de hoogte van alles wat me de hobby te maken heeft.
Dus als een gebruiker dan opmerkt dat een tijdschrift plotseling een special geschrapt heeft, is het heel normaal dat anderen daar op regageren
en er zo hun vraagtekens bij zetten. In plaats van drammen dat iemand anders moet gaan bellen, zou je zelf kunnen proberen e.e.a uit te vinden.
Ik ga dat namelijk absoluut niet voor jou doen. Al zeker niet vanwege jouw preoccupatie.
Bor
-
En verder heel veel succes met je leven. Ik zet jou nu op blokkade.
Bor
-
;D ;D ;D ;D ;D
En dat allemaal door jouw bijdrage van 5 januari:
"Ben benieuwd hoe Railhobby dat dan gaat rechtbreien voor de abonnees die een all-in abonnement met twee specials hebben.
Daar heeft men immers al voor betaald."
Wel hier rellen, niet bij RailHobby durven/willen navragen.
Sluiten we muzikaal af: https://www.youtube.com/watch?v=YcXMhwF4EtQ